Konstiga värld...

När man går själv i stort sett hela dagen så hinner man med och tänka på ganska mycket.
Man kan reta upp sig fruktansvärt mycket.
Tror det var igår eller i förrgår jag hörde om en kille på radion.
Han är 21 idag.
När han var 16 år hackade han in sig på tror det var Nasas hemsida eller likn.
Och visst det ska man ju inte göra.
Han riskerar nu och få upp till 20 års fängelse för detta.
Hur sjukt är inte det?
Läste just tidningen om alla kvinnomördare som får sina fem- tio åriga straff beroende på hur dom har dödat.
Är det inte tusen hundra miljoner gånger värre att mörda än att hacka sig in på hemsidor??
Tydligen inte..
Tycker dom kan lägga tid på att sätta alla mördare och våldtäksmän i fängelse istället för en kille som hackade lite på sin dator när han var 16 år!
Men vad vet jag.

Sådana här grejer tänker jag väldigt mycket på.
Vad världen skulle sett så mycket bättre ur om jag fick bestämma.


Nära på att vinna pengar igår igen på tipningen.
Hade Kalmar och Barcelona.
Har vunnit tre gånger i rad nu på¨några dar´.
Kanske var dags och förlora en gång.


Snart helg, skönt.
Imorgon blir det derby på Johansfors IP.
Jif möter Vissefjärda.
Hoppas verkligen att Johansfors vinner imorgon! 

Sen tror jag att det blir en ganska lugn helg.
Ladda till nästa då Liam kommer och hälsar på igen.

Tror bestämt att Malin landar på Arlanda måndag morgon.
Men hon stannar en vecka i Stockholm och kommer inte hem förrän till helgen,
då hon åker med mamma och pappa hem.
Mamma och pappa fick två biljetter utav oss kära barn.
Dom ska se Buddy Holly med Brolle JR.

Visst är vi väl snälla?





Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja ni är jättesnälla och vi ser fram emot det jätte mycket. Funderar lite på hur vi på bästa sätt ska kedja fast Malin i bakbordet...har du kommit på nåt?

2009-05-07 @ 18:53:56
Postat av: Christian

Hejsan. Så du bloggar också, de var som tusan :) Hittade hit från Johansfors IFs blogg. Jo jag såg att du skrev i min blogg för några veckor sen. Tack så mycket får man säga, en liten pojk som är 5 mån nu. :)

Hoppas allt e bra. Kram Chrille

2009-05-08 @ 17:07:12
URL: http://www.blogg.imfranksson.se
Postat av: malin

ja tror bestamt att hon gor det, har bara en rolig flygresa pa ett X antal timmar framfor mig bara, men har inget emot det, tycker det kan vara ratt skont o flyga, vet inte varfor, kanske for att man jamfor det med 20 timmars bussresor, da ar flygninn inte dumt alls=)



haha o det dar med kedjningen vet jag inte om det behovs ett tag framover, ar bankrutt minus minus minus, men som jag sa till mamma att jag har ju ett par kontinenter kvar att utforska, men det far bli en annan gang det=) ses snart! kramar

2009-05-09 @ 16:19:09
Postat av: Anso

Ja passa på att vila... Liam är mer vild än tam nu för tiden... :-)

2009-05-10 @ 10:18:38
Postat av: AK

Dags för en liten uppdatering snart kanske...?

Det enda positiva med att du pausar är att man själv inte får så dåligt samvete för att man inte orkar skriva...:-)

2009-06-26 @ 00:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0