Helg igen

Fredag kväll igen..
dock inte riktigt helg än har ett litet pass imorgon kvar innan jag kan ta fritt för den här veckan.
Men de brukar gå rätt så fort på lördagar.
Brukar försöka slå rekord i snabhet varje gång...
Få se vad klockan stannar på imorn..

Imorgon blir det annars städning av en styck lägenhet.
Fy så tråkigt.
men det ska bli skönt och bli av med den nu.
Vet inte riktigt var vi ska göra av alla grejor i källaren än..
miljöstationen kanske..
Men det är ju sådana där kan vara  bra och ha en annan gång saker.
Får fundera på det.

Sen blir de en pizza och lite tips spel.
Det är lite av en höjdpunkt i veckan.
lördag eftermiddag med någon flåttig mat något starkare och ett tips.
Vinner dock inte så ofta men det gör inte så mycket.
Hade iof varit roligt någon gång men men..
Vann ju föresten för tusan på 167 kr på oddset förra veckan.
Höll jag på att glömma.

På söndag är det dags för en grann-fika ska bli trevligt och träffa alla grannar.
Tyvärr så är inte Ansos svärföräldrar hemma men det får bli en fika en annan gång istället med dom.
Funderar på att göra en ananapaj..

Sen blir träning på det.
Alldeles för sen dock.
Halv åtta en söndag kväll är man inte sugen det minsta på att hasa sig ner till Kgpl. hua..

Spenderade min ledighet i Onsdags i kalmar.
En sväng på Rusta, hemtex, Ikea, citygross & ÖB.
Fick lite smått och gott inhandlat.

Två styck tavlor från Ikea.
Har tyvärr inte riktigt bestämt vad de ska vara för motiv i än men det fick bli sovrumstapeten så länge.


En styck hylla även det ett fynd från Ikea.
Lampan från Citygross. Blomman från Ikea den med.


En tavla i tre delar från Rusta.


En väldigt fin spegel (enligt mig) från Rusta.

Man kan göra lite klipp från dom mest oväntade affärer.
Har även sett en klädhängare jag hemskt gärna vill ha till sovrummet...



någon gång kanske..


...det går lite i svart & vitt huset...


Kommentarer
Postat av: karro

hej kompis! vad mycket fint du har handlat!!är oxå lite het på trädet, kostar lite mkt bara, jag hade lie funderigar på o tillverka ett själv, när tid finns vill säga..=) Ha det fint, vi hörs!! kram kram

2009-01-23 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0