...he pimped my site...

Som ni ser har min bloggsida gått in i andra dimensioner.
Jag tackar mitt datageni till svåger ( som det så fint heter) Marcus för hjälpen.
Den blev hur fin som helst tycker jag.
Den speglar vårat hus en aning...

Sitter och laddar inför konditions testet ikväll.
Ett styck uppvärmningsvarv på spåret sedan blir det två snabba varv som ska tas tid på.
Ska faktiskt bli lite kul och se hur snabbt man orkar springa nu förtiden,
fast bara om det går bra då förstås.

Sex träningspass vecka den här veckan.
Pust, det kan ju inte vara nyttigt egentligen.

På fredag ska jag Johanna faktiskt (kors i taket) ut i Kalmar igen!
Tror vi är 16 stycken som ska in och så Backyard babies på Palace.
Ska bli himla skoj, kanske inte just för musiken för min del men för nöjets skull.
Har inte lyssnat s där jätte mycket på det här bandet i mina dar´..
Minus Celsius är väl en låt jag vet lite hur den går..
Det är nog bara jag men tycker dom och Hardcore Superstar är lite lika..
Iaf i mitt huvud utseende mässigt..
I vilket fall som helst ska det bli väldigt trevligt.
Kvällen ska börja hemma hos Anna & Daniel på Torg gatan..

Tänker börjar med att lägga ut lite bilder på mina figur tårtor när jag har gjort dom på sidan.
På torsdag är det dags för en princessa tårta till har blivit några stycken nu på sistone roligt.
Gjorde en i Fredags som blev så här:


Vill så gärna göra en sådan här tårta någongång tror det kan bli häftigt:

En sådan här tårta hade jag lätt kunnat döda för när jag var lite yngre.
Älskade barbies,

Igår skickade jag efter lite bilder på alla mina figurtårtor 144 stycken slutade de på.
Har köpt lite ramar nu så meningen är att det ska upp på fiket.

Mina fyra favoriter just nu är det här:

Toker från de sju dvärgarna..

Sjöjungfrun..

mimmi.. &

en tårta till Linda som tog lärarexamen.

Jag har faktiskt inte sagt nej till någon än som kommit med ett önskemål
och det är jag väldigt glad över hoppas att det förblir så.
Det är nämligen det jag tycker är roligast att få hålla på med sådan här tårtor.
En annan dröm jag alltid haft är och få göra bröllopstårtor till de här riktiga kändisarna
hur häftigt hade inte det varit.


Tyå något i de här stilarna hade vart coolt och få göra någon gång.

Förstår ni vilken tårta ni kommer att ha när ni gifter er Anso & Marcus.
En sjuhelsikes tårta.

Nehe tillbaka till verkligheten dags och byta om till löpar uniformen.



Kommentarer
Postat av: Anso

Åhh det glädjer mig att höra. Jag har nämligen haft en sjuk dröm härromnatten, du kan läsa den på min blogg, orkar inte skriva hela här. Jag ser fram emot tårtan, dock lär det nog dröja, för har ingen som friar... :-)

2009-01-27 @ 22:44:28
URL: http://sjondin.blogg.se/
Postat av: Linda Svensson

Vilka fantastiskt fina tårtor du gör!

2009-01-28 @ 21:39:15
URL: http://frifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0