extreme homemakeover på hög nivå

Idag har jag tillbringat min lördagskväll hos mamma o pappa.
Ante är på whiskeyprovning i Karlskrona.
Så  det blev lite oxfilé och potatisgratäng till middag i Broakulla för min del.

Då jag har inredning som intresse så rycker det gärna lite i fingrarna när man ser att det finns
möjligheter att få det väldigt fint lite enkelt.
Har haft en extreme homemakeover kväll kan man säga.
Tog ett par timmar men det var det värt.
Hoppas dock bara på att det håller sig så här nu.

Vi som vet hur det såg ut innan ja...
vi vet...
















Det blev lite grejer över om man säger så.


Idag har det annars varit väldigt  väldigt lugnt.
Har varit lite sliten sen gårdagen.
Vi var som sagt på Backyard Babies på Palaca i Kalmar.
Det var väldigt lyckat, trevligt och träffa lite folk.
Jag kände iof bara igen en eller kanske två förrästen låtar..
Men men vad gör man inte..
En låt fastnade jag iaf för.
Vet inte vad den heter men det var iaf han Nicke Borg? som sjöng själv.
Något ballad liknande..
Den gillade jag.

Imorgon blir de nog en lugn dag till skulle jag tro.
Om jag känner Andreas rätt så spottar inte han i whiskey glasen..

Imorgon kväll blir de lite fotbollsträning.
Snart nybro open. Ska bli skoj.
Kul med turneringar.. om det går bra..


Kikade på lite bilder på pappas dator.
Hittade en bild på min oerhört söta systerson Liam.


Tack och god natt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för igår! Nu är bara resten kvar...om du är sugen vet du var vi finns.

2009-02-01 @ 11:36:52
Postat av: Pappa

Som "utvald" för Extreme home make over så får man resa någonstans att vila upp under tiden....men nä inte i den svenska versionen inte. Tack i alla fall.

2009-02-01 @ 23:36:44
Postat av: jojje

mamma:

Ja vad gör man inte. Har lite annat för mig just nu en annan gång kanske.



pappa:

Du fick ju vila.. lite i soffan..

2009-02-02 @ 13:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0