Avancemang..

Ja som sagt idag fick jag avancera på mitt jobb.
Då Lollo blev för dålig för och jobba fick jag ta klivet "upp" till serveringen idag.
Ja gillade de.
Kul och träffa lite folk ibland.
Blir lite roligare då.

Löpningen igår gick faktiskt över förväntan.
Det var riktigt skönt och få springa lite.
(för det gör man ju inte så ofta)
Höll ett jämt tempo båda varven.
Slog faktiskt tiden med ca 4 hundra delar andra varvet.
Vet inte om de var så positivt men men.
Jag är nöjd iaf.

Sen blev det faktiskt lite scones bak hemma hos oss, ja från mitt håll då.

Riktigt gott med ost och marmelad och en kopp te till.
Har nog aldrig lyckats så bra med mina scones innan.
Men visst har han en ytterst snäll sambo!?

Anso drömde visst om att hon fick en vete krans till bröllopstårta härom natten.
Det kan jag (nästan) sätta mitt liv på att du inte kommer att få.
Det ska ju mycket till i allfall.

Idag fick  jag mina foton på mina tårtor som jag beställde.

Ska försöka få upp dom på väggen i fiket imorgon om tid finnes.

Tycker jag tjatar men snart dags för träning.
Idag har det utlovats 11-manna spel.
Det är roligt.
Det är väl lite därför man är där egentligen.
För att just få spela 11-manna, det är väl lite det de går ut på.


Inatt spelar Sverige mot Mexico.
Vid halv fem om jag inte missminner mig.
Det är en perfekt tid för en bagare.
Missar iof första 30..
Det kanske är bud på och börja tidigare..
får bli ett beslut imorgon bitti och då vet jag nog redan svaret.
Hoppas den sänds på radion bara..
Heja Sverige ialla fall!

Idag tog semlorna slut redan vid ETT..
Dåligt, jag vet.
Men kommer de in folk och vill ha ett tjugo tal styck
så tar det ganska fort slut.

Men gott är det.
Har gjort en och annan semla i vinter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0