skrillor & lördagskväll..

Idag har jag lördagskväll.
Ledig imorgon.
Rätt så skönt och vara ledig mitt i veckan,
dock inte lika roligt och jobba lördagar men det är bara bita i det sura äpplet.

Precis hemkommen från en skridsko fynd resa.
Hittade ett par på blocket.se
Hon bodde på konsulgatan så det var lagom långt och åka.

Tusan vad het jag ska bli på att åka skrillor

Har tyvärr fått ont i mitt lår igen, väldigt ledsen över det.
Sträckte ut benet för långt igår på träningen och då var det slut tränat.
Så trist.
Ska vara intern match på söndag, får väl se hur det blir med det.

Har fått låna ett fruktansvärt starkt deo stick som man ska stryka på.
Tänk er första kvällen utomlands, efter en hel dag i solen utan solskyddsfaktor.
Gångra det med tio.
Där har ni det!
Ont som tusan, hoppas det hjälper.


Ikväll är både jag och Ante träningsfria, vilket resulterade i väl lagad mat.

Hemmagjort mos, ugnsbakad laxfilé med cremé fraiche & rom.

Kul och laga mat när man har tid.


Lyssnade på radion idag som alla andra dagar.
På nyheterna berättade de om en kvinna som gjort 2 aborter
 pga att hon fått reda på att det var flickor.
En sådan människa borde inte få finnas.


Snart vankas det en kladdkaka med grädde,
 mm så gott.
Det är ju som sagt lördagskväll.
Förresten ska man få efterrätt när man har ätit fisk.
Det har mamma alltid sagt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alldelse riktigt, om ni har ätit duktigt vill säga.

Det var ju ett riktigt fynd, skridskorna. Hoppas att ni hinner åka lite innan isen smälter bort.

2009-02-17 @ 21:42:59
Postat av: AK

Jojje: Om du inte låter den där sträckningen i låret läka till ordentligt kan du få dras med den där skiten hela våren. Take care!

2009-02-18 @ 08:32:34
Postat av: Jojje

Ak:

Ja jag vet. Nu ska jag vila tills de har gått över.

Tack så mycket.



Mamma:

Javisst är det så.

Ja vi får hoppas att de är fint gricker (eller vad var det du sa?) väder till helgen

2009-02-18 @ 14:18:54
URL: http://prinsessanahurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0