final!

Ikväll vid 20:40 vankas det final!
Match mot Lindsdal.
Hoppas verkligen vi vinner, hade varit grymt skoj.

Kul att även Jif-arna tog sig vidare till semin.
Tror dom spelar matchen innan vår.
Så nu hoppas vi verkligen att vi får med
en dubbel vinst med hem till Genstigen.

Min syster Ann-sofie hade sin ny inköpta videokamera med sig till Viktoriahallen.
Så vill det sig riktigt väl så kan det komma en video snutt
med diverse mål som kommit med på film.
Vet att hon fick med några mål i allafall.
Iof vet inte om jag vågar titta på de där filmerna,
en gång i tiden blev jag väldigt retat för min springstil.
Har för mig att tom min pappa även tog upp detta
(kan ha fel)
Har nog aldrig sett mig själv springa.
Men vi får väl se.


Igår var det möhippa/svensexa i Emmaboda/Lindås.
Vi överaskade Sofie och Henrik som har gift sig.
Tanken var att vi flickor skulle åka in till Växjö och dansa Afrikans dans och sedan ut och äta för att sedan åka hem igen och samlas med killarna för en fest.
Tyvärr så blev Afrikansk dans läraren magsjuk, så de blev ingen dans.
Då bestämde vi oss för att åka in till Kalmar för en pubrunda med middag på Larmgatan 10.
Vi satt på stationen och hade just  köpt en varsin biljett.
Då får vi reda på att det går visst inga tåg pga en ledning i Lessebo som gått sönder...
Typiskt.

Vi hamnade först på Linden.. japp på Linden.
Där det blev en varsin dryck.
Sen en sväng in på Ica för att sedan gå till nöjeshuset.
(tur att vi har så mycket här i Emmaboda man kan göra en Lördag förmiddag)


Anna laddad för en match

I nöjeshuset blev det lite sumobrottning och lite mat.


Tror Sofie anade vart taxin var på väg

Sen tog vi Taxi till fest lokalen där även killarna så småningom dök upp med en stackars ny rakad Henrik.
(dock inte på huvudet)


Så fina ni är

Det blev en städad kväll för mig och min sambo som hade våra fotbolls framgångar att tänka på.
Typiskt, helgen då deras bröllop var hade vi samling vid 06:30 hugget dan efter för cup spel i Ljungby.
Den här helgen, givetvis, har vi final dagen efter deras möhippa/svensexa.
Vilken tråkmåns man är.
Men vad gör man inte för den där jädrans fotbollen =)

Tack för en väldigt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: AK

GRATTIS JOJJE !!!!!!!!!!

Så himla gott- och smacka om att kaptenen tog sitt ansvar...:-)

2009-02-08 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0