10 Jan

Har min lediga dag idag.
Det gillar jag. Få sova till man vaknar, ja nästan.
Hade jag inte haft någon klockan hade jag sovit till någon hade väckt mig det vill säga när Andy kommer hem  vid fyra hugget.
Jag gillar ju att sova. Lite av min grej.

Tränade igår kväll givetvis kom det en snö blandat regn storm en minut innan träningen började typiskt. Men det gick ändå. Hoppas på bättre väder till kvällen. Då det var mycket två mål spel utlovat.

I helgen blir det till att se på fotboll.
Eis årliga herrturnering.
Hoppas mycket på JIF i år har för mig att det gick väldigt bra där förra året för dom.
Jobbar tyvärr på lördag men jag hoppas att jag blir färdig till 9:40 då Jifs första match mot Lessebo blåses igång. Tror det blir en tre poäng til JIF.
Ante sa att jag är deras största fan.
Det undrar jag..

Det blir nog så att vi går dit på fredags kvällen oxå. Kikar lite efter den veckliga tacosen.

Idag har Malte hand om ruliansen ner på fiket eller i bageriet rättare sagt.
Det känns bra faktiskt så nu är vi tre som delar på det tidiga mornarna.
Det gillar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0