glasögonorm, glasögonorm

Söndagförmiddag.
Vill så gärna börja med huset någon gång.
Sitter och gör ingenting får väl fylla lite lådor till kanske.
Men imorn får vi nycklarna då sätter vi igång.
Målet är och vara hyffsat färdiga till helgen då ska vi flytta in det mesta.
Så det gäller för målarna bröderna Johansson att ta snabba rollertag.
Det är nämligen så att både Ante och hans bror Martin har gått på julledighet.
Perfekt tycker jag =)
Jag har även hört att min kära svärfar kommer efter arbete och hjälper till.
Det låter väldigt bra.
Kanske rentav kommer in tidigare i huset...

Världens finaste glasögonorm.

Nu har Andy blivit en glasögonorm.
Måste få retas lite.
Kunde inte hålla mig.
Jag har en liten tvångstanke..
Tycker det är så roligt och göra ett litet fingeravtryck på glasen.
Pappa är väl den som lidit mest av denna tvångstanke
kan vara så att jag har varit på Ansos glas också..
Det får gärna vara chipsflåt på fingret oxå då blir det desto roligare.
Jag är den enda inom familjen som inte har glasögon (knack knack).


Tänkte lägga ut lite bilder på lite figurtårtor jag gör på jobbet (smygeklam)
Den här tårtan gjorde jag häom veckan.
Den är inte så fin men den är inte så fin i filmerna heller.
Wall-e för er som inte vet vad han heter.
Ganska ny på filmmarknaden.


Har så många bilder på min mobil men kan inte lära mig att få bilderna till datan
det blir inte som jag vill riktigt.
Ska nog bjuda in Tallen på en lektion han kanske vet.

Det ser ut som ett bombnedslag här hemma just nu är grejor och kartonger överallt.
Och då är absolut inte allt framme heller.
Man plockar på sig ganska mycket under åren.
Tänk då om tjugo år...

Målade mina eller våra nattduksbord (heter det så..) svarta det blev väldigt snyggt.
Det var typ beige innan.

Blev som nya.

Blir nog lite före och efter bilder på huset sen också.

Nehe ta tag i det här nu..


Kommentarer
Postat av: Monica

Jag tycker att du har en riktigt fin och snygg glasögonorm.

2008-12-14 @ 12:40:16
Postat av: jojje

Monica:

Ja det tycker jag också. =)

2008-12-14 @ 15:23:32
URL: http://prinsessanahurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0