9 Dec

Nytränad och glad.
Fotboll i B-hallen med EFF ikväll.
Kunde väl kanske möjligtvis ha gått bättre än vad det gjorde idag men va tusan..
Det är ju bara en lek....
Roligt och hålla igång lite iaf.
Konditionen skulle iof kunnat ha varit bättre.
Det blir tufft i januari när vinterträningen sätter igång.
För jag tror knappast att jag hinner bygga upp konditionen
 så där jätte mycket under helgerna som kommer.
Har rätt mycket inplanerat om man säger så.
En styck flytt, ett styck jobb, två dop, en turnering, en styck julafton, nyårsafton,
antagligen en juldagsamigo och där försvinner väl en halv juldag oxå, mellandags rean måste besökas,
en styck släkt på besök.
Och det här ska då alltså ske inom tre och en halv vecka....
puh..

Men det ska bli otroligt skönt och roligt och spännande att flytta iaf. 
Hoppas på start i helgen om vi får.
Då blir det ett par tapet uppsättningar och rätt mycket målningar.
Hoppas jag.
Hoppas på att Ante ska få ledigt till slut ändå i nästa vecka.
Då ska han få göra allt det där roliga som och måla lister och dörrkamrar (heter det så) mm.
Håller tummarna för det.

Imorgon blir det Kalmar igen =D
Gillar ju stan.
Tror nog att Yzerman gillar det lika mycket som jag,
men han vågar bara inte erkänna det.
Det blir lite Ikea, Mio, Em, och diverse julklapps handling. 
Hoppas på mycket fynd. 

Det finns otroligt mycket jag vill köpa till vårat nya hus som den här lampan från Halens.se till exempel den står högt upp på listan.


Snälla mam..tomten!


Dags för sängen.
 


Kommentarer
Postat av: AK

Kul att du hittade tillbaka till B-hallen ikväll igen Jojje...:-)

Men...synd att du har så mkt inplanerat...jag menar, när ska du nu hinna blogga? :-)

2008-12-09 @ 23:48:46
Postat av: mam...

Hoppas att det går bra med flytten och allt. Jag hoppas också att tomten ser din önskelista, jag vet inte om han hinner läsa alla bloggar...

2008-12-10 @ 11:57:32
Postat av: Jojje

AK:

Ja det skoj och få röra lite på sig.

Ja vi får väl se hur det blir med bloggandet ska försöka hinna skriva mellan kartong flyttningarna. vi får väl se, nu är vi ju två som slåss om datan.



Mam..:

Ja du kan väl hälsa honom de iaf om du ser han i malmö kanske.

2008-12-10 @ 14:10:07
URL: http://prinsessanahurora.blogg.se/
Postat av: pap....

nja ser dyr ut......

2008-12-11 @ 13:56:19
Postat av: Jojje

nja en så där dju åtta hundra bara. det drabbar väl ingen fattig? skriver man verkligen så...?

2008-12-11 @ 16:25:48
URL: http://prinsessanahurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0