28 April


Stockholms resan gick bra
fick ganska många idéer till fiket från mässan vi var på.
Rätt så stor mässa kan jag ju säga. 
Blev även lite shopping inne i stan eller ja jag köpte väl inte så mycket men Malin hittade desto mer.
Sen var det tänkt att vi eller att hon skulle ta en öl och jag kanske en cola dagen till ära men det var kö för att komma in på puben...
Vi tog ganska snabbt ett beslut att det fick bli en glass vid fontänen i stället.
Kö på en onsdag för att komma in i en pub är man väl inte riktigt van vid.
Tänk att sätta sig här i E-boda på en pub vid fem hugget på en onsdags eftermiddag.
Det finns ju inte.

Finns väl iof inte särskillt många pubar och sätta sig på.

Vad mycket smidigare det är och flyga upp än bila. Tog 55 min. 
Men fy tusan vilken kass chafis vi hade på vägen upp.
Han visste nog inte riktigt hur man styrde.
Malin och min teori är att ju sämre man är desto sämre flygrundor får man köra. 
Växjö- Bromma klassas väl inte som något toppjobb skulle jag tro.
Nej pilot eller flygvärdinna vill jag inte bli.

Blev givetvis några timmar på läktaren i helgen.
I fredags spelade EIS-Lindsdal 0-1 tyvärr men det vänder snart.
Ante spelade även med sitt JIF borta mot Örsjö, borta och borta vet jag inte men men.
1-1 blev det i den matchen där min Andy var målskytt.
I lördags spelade Kalmar borta mot Elfsborg tyvärr 1-0 i den matchen.
Och i söndags spelade Ante igen med JIF b lag mot söderåkra, 2-1 vinst.
Så jag fick väl min dos av fotbollen ändå.

I söndags var det även dags för en tipsrunda.
Den gick i norra Lindås och rasslebygd den här gången.
Mysigt och gå lite i skogsområden tycker jag.
Gick dock inte så bra för mig men man fick komma ut iaf.

Vi har hittat vårt drömhus nu hoppas väldigt väldigt mycket på det huset.
HOPPAS HOPPAS...



Kommentarer
Postat av: AK

Om det är ditt drömhus på bilden i bloggen misstänker jag att du lär få fortsätta drömma ett tag till...:-)

PS Räknar du o Ante målen ihop i år oxå? :-)

2008-04-29 @ 23:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0