30 Sept

Snart Oktober..
Det går väldigt fort nu. Snart är det jul igen.
Tycket jag kom med en väldigt bra idé idag vid matbordet hemma i Broakulla..
En weekend över jul i Åre eller någon liknadande skidort..
Det hade varit väldigt kul tycker jag..

Snart fyller någon år också...
Kanske kan bli en Tampa tårta vi får väl se.


Vinst med 5-0 i helgen och man fick göra 1-0 målet också..
Fick börja på bänken vilket faktiskt för första gången inte gjorde mig någonting..
Den dagen jag kommer bli bänkad, har jag alltid sagt till mig att jag får sluta, vi får väl se nu ska jag iaf vara ifrån fotbollen ett tag.
Fick iaf börja på bänken då men fick hoppa in efter ca 10 min pga av skada.
Att få göra mål när man börjat på bänken är väldigt väldigt skönt..
Funderat lite (för mycket egentligen) på förra matchen mot Älmhult..
Jag anser att inte ngn var särskillt bra den matchen men jag var säkert sämst första halvlek, det säger jag inget om. Men alla andra fick en andra chans att visa vad de kan men inte jag. Och sen märkte jag redan på tisdags träningen att jag skulle bli bänkad nästa match...
Man borde väl få ha en piss halvlek utan att total dissas så.. och bli ersätt av ngn som inte ens var med på bänken sist.. 
 
äsh jag vet inte funderar för mycket
Och nu har jag kommit till det stadiet att det inte berörde mej ens att få börja på bänken..
Lite synd på ett sätt men ändå skönt..
Det finns väl annat här i världen!

I lördags kväll hade vi säsongs avslutning på caféet.
Det var trevligt.. lite synd att alla utom fem spelare gick vid åtta men det är väl som det brukar..
Blev dock inte så laddad, kan inte dricka längre tror jag..
Men det finns väl lite och städa på övervåningen nu kan jag tro..
Div öl och cider på heltäckningsmattan..
Får ta en städ dag imorn..

Idag har det varit lugnt..
Vaknade i morse och fick för mig att jag inte låst cafét, fick en smula panik och sprang till bilen och körde dit.. men jag hade låst..

Såg VM finalen.. Hejade på Brasilien men tyvärr så vann de inte..

Såg tio minuter av andra halvlek på Lindås matchen.. Det stod 1-3 när vi kom och 1-5 när vi gick..
Blev visst 1-7.. Så där bra.

Sen blev det scampi i Broakulla.

Real Madrid spelar ikväll kika lite på den matchen, sen blir det nog en film.


Kommentarer
Postat av: AK

Åjo Jojje, nu ska du inte försöka ljuga för dig själv.
För nog bryr du du dig lite över att bli bänkad- annars hade du inte ägnat en halv blogg åt saken...:-)
Sen kan jag tycka att inget vare sig blev bättre eller sämre av det bytet i Älmhult- och jag kan också tycka att du inte var särskilt bra den matchen- men du var i a f inte sämst på innermittfältet om man säger så...
Och sen så- du avslutade ju i a f höstsäsongen precis som vårsäsongen- med att bli målskytt...:-)
Eller som din svärfar glatt uttryckte det i publiken- "Det var det snyggaste mål jag någonsin sett"...
PS Kan du inte dricka längre?
Synd. Du har ju fortfarande ett pris att hämta ut i baren...:-)

2007-10-01 @ 05:02:32
Postat av: AK

Jojje- du fick ju precis som du ville så nu vill vi snart se en glad blogg från dig...:-)

2007-10-17 @ 00:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0