6 Maj

Söndag igen...

Hatar söndags kvällar, ångest..
 Man behöver två lediga dagar efter varandra tycker jag så man får bli lite utvilad..

Matchen i Lördags mot Glimåkra får man till slut vara nöjd med..
3-1 i 86 minuten.. vänder till 3-3 det är bra gjort.. 
Men jag tycker nog att vi kunde ha vunnit matchen också.. men men det är så det är..

Vittsjö borta på lördag är så där kul.. först jobba ett par timmar innan.. Sen sätta sej på en buss ett par timmar så där skoj men borta matcher ska spelas dom med..

Synd för Johansfors i Fredags som tappade en poäng i slut sekunderna.. men men får komma igen till nästa match.. Men mitt tips stämmer har två poäng av två möjliga så lite nöjd ändå.. fast jag hoppas så klart att ni vinner de andra matcherna..

Fick mat hemma hos mamma och pappa igår kväll grillat det är fint det..
Snyltade faktiskt grillat hos Antes mamma o pappa idag det blev en billig helg ändå..

Vi hann med en cider hemma hos johannes o linda igår också.. Men man är ju så himla trött jämt så vi gick väl hem vid halv tolv tiden.. Satte i en film Pearl Harbor och kikade ett par timmar på den.. lång film.

Fint väder har det varit i helgen hoppas det håller i sig.. Man får väl börja sola sig lite innan beach säsongen kommmer igång.. men det blir nog inte så många timmar på stranden den här sommaren som jag hoppas på. Jag gillar ju annars och sola och bada..  Men jag har ju min vecka på Rhodos iallafall..
Synd bara att det krockar med Rasslebygds helgen.. (tycker mamma) blir nog mycket på jobbet den helgen skulle jag tro.. men man får väl ta in alla man känner bakom kassan..
väldigt synd att man inte är hemma..........................

Nehe man får väl gå och kika lite på hockeyn och invänta kvällen.. så är det måndag snart..


Kommentarer
Postat av: AK

Jojje: Put it like this instead.
När det är söndag kväll är det ju bara fem dagar kvar till fredag kväll...:-)
Fast ett söndagsöppet café i Emmaboda vore ju inte helt fel...:-)

2007-05-07 @ 00:06:58
Postat av: Johanna

Jo visst det för andra ja.. Men vi har ju lördags öppet du vet.. så det blir ju sex dagar kvar till lördag kväll.. Men nu är en dag avverkad! Söndags öppet är inte aktuellt! Inte för min del iaf =)

2007-05-07 @ 14:26:59
Postat av: Rågskorpan

Självklart ska det va söndagsöppet. Det räcker med lite kaffe o en glass!!

2007-05-07 @ 21:24:49
Postat av: AK

2-1 till dina kunder då...:-)
Du får väl kalla in Ante o Martin på söndagarna. Det brukar ju gå bra...:-)

2007-05-08 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0