25 Maj



Ganska så tråkigt just nu...

Började med att jag sa i tisdags att jag inte kan vara med på b lags- matchen på lördag men är gärna med på torsdag.. A laget har inte match förrän den 2 juni.

Visste dock inte att det var en borta match mot Lörby.
Men det var bara och bita i det sura äpplet var ju ändå ledig på torsdagen..
Åker ner till lörby vid fyra hugget.. Byter om värmer upp.. Spelar ca tio minuter..
Sen får jag en smäll så jag på något sätt stiger snett med höger foten..
Svullnar inte upp eftersom att jag fick tryck på foten på en gång.
Men det blev ju inget mer spel den matchen..
Foten är fortf inte svullen i bussen så jag var inte så orolig.. tänkte att det är sådant som går över..
Vaknade i morse kunde knappt gå på foten..
Var bara och ringa Ante. Han fick köra mej till vårdcentralen så jag fick mej ett par kryckor..
Foten är ganska så svullen nu.
Ganska så tråkigt!

Typiskt just den här helgen också..
För det första är det den 25 o löne helg=  mycket på jobbet
För det andra är det mors dag på söndag så har ett par tårtor och göra..
Tur att jag har en praktikant de här två veckorna som är väldigt duktig..
Annars hade de inte gått idag kan ja ju säga inte imorgon för den delen heller.

Får se hur länge man blir borta från fotbollen också inte för länge hoppas jag...


Ante är i Timmernabben och spelar boll ikväll så jag är hemma hos mamma och pappa, tycker det är så tråkigt och vara själv hemma...
Hoppas på vinst idag för Jifarna.. har ju en tvåa i mitt tips..

Nehe hoppa vidare nu..
öm i händerna..


Kommentarer
Postat av: AK

KryapådigKryapådigKryapådigKryapådigKryapådigKryapådigKryapådigKryapådigKryapådigKryapådigKryapådig!!!!

2007-05-25 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0