20 Maj

Söndag kväll.
Tråkigt med en lång vecka tycker jag!
Gillar annars dom röda dagarna mitt i veckan..
Det är inte så att jag ogillar mitt jobb eller så, men vem vil inte ha sovmorgon?

Hyffsad lugn helg moste jag säga..
Jobbade ett par timmar igår kom hem och såv lite middag..
Lagade väldigt god middag igår. Nypotatis, potatisgratäng och pepparbiff med färdig gjord bearnaise sås.. Så frutkansvärt gott!

Spelade lite poker igår kväll. Gick så där.. kom trea en gång så jag fick min insats till baka men gick back ändå.. Men det var trevligt. Höll väl på till halv två tiden.. Sen var man ganska lagom trött!

Ante och jag var på Ikea idag. Det är nog världens bästa affär tro jag.
Köpte ett nytt badrumskåp en telefon hylla och lite till. Lika roligt varje gång eller hur Ante..?
Jag misstänker att du tycker att det är roligare än vad jag tycker.

Ingen fotbolls match på hela helgen ganska skönt faktiskt..
Men imorgon är det träning igen.. Man tappar suget lite efter dom här sista matcherna så tråkigt..
Men nu är de ingen match förrän 2 Juni.. Kan kanske behövas.
Hoppas jag får vara med ngn B lags match..
Annars blir det lång väntan...


Kommentarer
Postat av: AK

Hade nog varit bättre att inte vara med i nån B-lagsmatch trots allt... Krya på dig, Jojje!!!

2007-05-24 @ 23:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0