18 Maj

image3 

Suck suck suck suck....
Tycker det börjar bli pinsamt nu.
Det är ju inte så att man går med träningsoverålen på "stan" direkt..
Så tråkigt.. gör man fyra mål så ska det vara en klar vinst match.. men nej då.. 4-6 och nu 4-7 det är inte helt bra..
Kanske dags och göra något åt det...?
Man kanske inte ska byta startelva varje match.. Jag har inte spelat med samma innermittspartner i mer än två matcher i rad.. lite svårt och spela ihop sig med ngn då,, Men igår kändes det väldigt bra hoppas det blir så i fortsättningen..
Sen moste jag säga att man inte kan plocka med vissa som inte tränat särkillt mycket och låta dom stackarna som slitit hela säsongen inte få vara med alls.. tycker det är väldigt fel!
Men det är som det är...

Party igår hos Peter & Martina.. väldigt trevligt.. men var inte där förrän tio så man var ju lite efter i drickandet.. men det tog man igen rätt snabbt moste jag säga.. och jag mår väl så där idag..
Mycket prat om Jifarnas kommande damlag också..
Hoppas det blir något med det och att det inte rinner ut i sanden..
Hade varit väldigt skoj.. Men dom namnen vi kom på igår kan vi nog bli ett bra lag i fyran..
Sjumanna hade ju varit väldigt kul.. utan offside och så..

Kvällen gick väldigt fort igår.. helt plötsligt säge dom att taxin har kommit. tråkigt tänkte jag klockan är väl typ bara ett eller så.. men den var visst halv tre så det var rätt lagom att åka hem då moste jag säga..
Förstör dagen efter bara.. men nu blir det lugnt ett tag igen.. hoppas jag..

Precis kollat på little miss sunshine eller vad den nu hette. Världens dåligaste film.. Stod att det varen komedi skrattade inte än enda gång.. handlade om skönhetstävlingar för barn.. inte det minsta roligt tycker jag.. sådant är fel!

Nehe en till film på det så mår man nog bra igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0