17 Maj

Snart fotbolls dags...
Hoppas man får vara med från start.
Kul och få spela en dag man inte har gått upp vid sex på morgonen.. och faktiskt ha hunnit äta riktig mat och vara utvilad..
hoppas hoppas hoppas...


Kom hem från marknade i Broakulla nyss. 
Det är inte mycket och ha moste jag säga.. Det var annat förr.. när man var lite yngre.. då gick man där hela dagarna..
Tråkigt att det ska vara så dåligt väder.
Blev ingen marknadsdans till kvällen heller.. klantigt gjort av den ansvarige..
Skickade in alkoholtillstånds papprerna för sent.. blir inte mycket till pubkväll utan alkohol..
Men fest blir det ändå ska hem till Peter & Martina det blir nog skoj..

Rätt skönt och vara ledig.. De gillar jag..

Jifarna förlorade igår också typiskt! 1-2 blev det.. jag som hade alla rätt i mitt tips.. hade tippat på vinst igår..  hoppas resten håller i sig!

Kanske Brunnen  på lördag också.. Verkar bli mycket folk.. Men det finns visst inga taxin som kan köra bara alla är fullbokade, lite synd.. Det får väl bli en poker kväll annars.. Det var länge sen.

Hoppas solen kommer fram snart! Gillar inte och spela fotboll i regn.. men nu verkar det vara uppehåll iaf.. Blir så blött och tungt och springa i regn..
Skulle behöva en vinst idag faktiskt.. har väl inte helt mycket poäng än så länge.

Hoppas du sålde mycket idag Anso.. men jag ska ha rätt mkt pengar.. för det är faktiskt mitt matrial du säljer.. tänkt på de? eller ja mitt och pappas då.. lite mammas..  kanske..
Vi kan väl säga att jag ska ha en 80% mamma pappa 5% var och du kan få 10% eftersom att du sålde det..

Nehe gå och ladda lite inför matchen med ett par vänner avsnitt nu då!
Kom och heja!


Kommentarer
Postat av: AK

Johanna: Där ser du hur bra det går när man är utvilad till match.
Det var liksom inte samma Jojje på planen idag som i Vittsjö. Riktigt bra, synd att det blev som det blev o övrigt bara.

PS Anso ska väl inte ha nåt?
Det var ju er mormor som fick sköta hela försäljningen medans Anso plaskade omkring i en kanot o simmade klädsim i dammen o en massa annat...ja, egentligen allt utom att sälja baguetter...:-)

2007-05-18 @ 00:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0