13 Maj

Söndag eftermiddag.. (igen)

Sov till klockan tolv idag rätt skönt..
Gårdagen var väl så där rolig..
Det blev en lång dag. Skit match också.. Har aldrig varit så dålig på fotboll som igår.. Det var väl inte
världens bästa uppladdning med och börja jobba klockan sex på morgonen stressa med allt och sen åka vid kvart i tio till skåne.. Väldigt tråkigt.. hoppas jag får vara med på torsdag.. Blir lite skillnad om man får sova ut och äta riktigt och så innan match..
Men man får väl se hur det blir med det.. Känns inte som att man får börja från start just nu iaf. Pissigt!
Men sånt är väl livet...

Trevligt igår kväll! Först lite oxfilé med potatisgratäng made by Ante väldigt gott..
Lite medlodifestivalskväll med Johannes & Linda Peter & Karro..
Men melodifestivalen har spårat ut rätt rejält.. Inte särskillt bra.
Tycker inte vi ska vara med längre..
Någon borde göra något åt det.. Vi få väl ha en egen tävling här i Väst så får dom i Öst ha en.
Eller bara lägga ner det!?
Fast i och för sig bryr jag mig inte särskillt mycket om det..

Skönt med en tre dagars vecka nu.. eller ja fyra dagar egentligen jobbar ju lördag också..
Jag gillar våren, mycket röda dagar.

FF- Elfsborg i eftermiddag också.. Ska in till Peter & Karro och titta på den matchen.. Hoppas FF vinner..

Tre rätt på Forsa tipset än så länge av tre möjliga.. Det är bra.. Vinst på Onsdag mot trekanten och det blir fyra rätt.. Synd att Jifarna har de bästa borta men jag tror ni slår dom ändå.. (hoppas hoppas)

Men det där med hur många mål dom gör har nog skitit sig lite.. gissade väl på typ 23 men det är redan 7 gjorde på tre matcher.. men får satsa på alla rätt istället.. och hoppas att ingen annan har det.


Frisören imorgon också.. Det är kul med lite nytt.. Klippa en frisyr den här gången.. Har hittat en "idol bild"  som jag tänkte ta med.. lite fånigt men då vet ju frisören hur jag vill ha det..

Nehe snart kryper väl söndags ångesten  på en.. Men den blir nog inte lika stark den här veckan.. med tanke på kortvecka.. härligt..

(GIllar inte och jobba kanske märks)

Eller det är väl inte jobbet jag inte gillar.. Gillar inte och ställa klockan på 4.55 bara.. det är väl de som tar emot..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå.. Du glömde skriva att du jobbar på torsdag oxå...

2007-05-13 @ 20:34:11
Postat av: AK

Hej Jojje. Tänkte på det igår. Tror inte heller det där var nån bra uppladdning för din del. Sen är jag frågande till lite annat oxå om fotbollsförberedelserna men det skriver jag inte här...:-)
PS Håller med om Melodifestivalen. Svenska uttagningen kan de väl köra, den är kul. men skippa resten, det är bara meningslöst.
Hrrrmm. Skullen förresten inte Anso ha bakhjälp till marknaden? :-)

2007-05-13 @ 22:29:41
Postat av: johanna

eh nej jag glömde inte skriva att jag ska jobba på torsdag för det ska jag nämligen inte!
jag ska inte ens titta på något som ens liknar ett bakverk på hela torsdagen.. så det så!

vad menar du då AK?

2007-05-14 @ 20:40:27
Postat av: AK

Ja det övriga abf förberedelserna gällde alltså inte dig personligen utan laget, men det får du i så fall läsa...ja du vet var...:-)

PS Å andra sidan lär ju du vara den enda som är förberedd på att upp o hoppa mitt i natten när ni ska möta Skillinge borta klockan halv tolv en lördag...avfärd typ innan sex...

2007-05-15 @ 02:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0