11 Maj

Äntligen Fredag!
Bara en dag kvar till helg! Eller en halv får man väl lov och säga..
Morgondagen ser väl så där rolig ut..
Börja jobba vid halv sju hugget jobbar väl till halv tio åka hem och hämta fotbolls kläder för att sedan åka ner till IP och sätta sig på en buss i ett par timmar.. Match vid två.. Spelar väl till fyra hugget.. Sätta sig på bussen igen hemma vid typ sju.. Där gick den lördagen..
Men lite melodifestival och oxfilé efter det så är man på topp igen..

Jaha tårttävling på lördag också.

image2

Spännande, fått ihop en tårta nu också.. Blev en kopia på en gammal radio.
Tvungen och göra den idag fanns liksom inte tid till det imorgon..
Hoppas det finns någon som kommer att gilla den..
Men nu har jag gjort vad jag har kunnat iaf..

Själv ikväll igen Ante har match mot Läckeby i Läckeby.. Verkar inte få med mig någon..
 Lite tråkigt.. men det verkar bli en pizza i Broakulla istället och det ska väl gå bra det med.

Gillar inte och vara själv hemma blir så tomt.. Inte min grej..
Men det är Fredag i alla fall En dag kvar till helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0