Vinst i helgen

Äntligen en vinst.
Vi vann med 3-0 över bottenlaget..
Det behövdes verkligen.. Ligger inte så bra tilli serien.. men nu tror jag det vänder..
Lite uppehåll först sen ska vi plocka poäng..
Spelar vi så som i lördags och om vi fortsätter med den inställningen vi hade så kommer det att gå bra tror jag.
Ett ganska så mycket plus var ju givetvis att jag gjorde de två sista målen också =)
Gör inte mål helt ofta.. Kommer faktistk inte ihåg när jag gjorde det senast.. Har för mig att jag gjorde ett förra året..
Det är en obeskrivlig känsla och få göra mål när de betyder ganska så mycket..
Så kul och få göra så många glada tycker jag..
Jag gillar och göra mål..
Ska nog fortsätta med de.

Var på 25 och 30 års kalas på lördag kvällen. Hos Sofie och Henrik..
Vi samlades vid 06.15 på morgonen och var hemma vid 17.00 på kvällen..
Kalas på det är ganska så tufft..
Och jag mådde därefter.. tyvärr.
Men vi ska iväg och tälta i helgen någonstans där det är sol med sofie&henrik. Så det får väl bli lite bättre partande för min del då istället.
Hoppas på Halmstad har aldrig varit där så det skulle vara skoj..

Nu är det bara 20 dagar kvar till vi åker till Rhodos! Det ska bli grymt roligt och skönt.
Hoppas på fint väder. Kanske inte överdrivet varmt så som det har varit i Grekland nu.. med över 45 grader. Tror det var 5-10 som hade dött på grund av värmen..
Det hade varit lite tråkigt...
Men jag misstänker att det är på fastlandet det är så varmt..
Lite svalare ute på öarna skulle jag tro..
Det har stått i tidningen att det ska vara sol och 32 grader i en vecka nu.. Det är lite lagom.
Kanske någon grad varmare..
Men juli och augusti är ju deras varmaste månader så lite varmare blir det nog..
Hoppas på fint väder..

Jag tycker sommaren är för kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0