21/8

Precis hemkommen från skogen..
Eller jag är hemma i Broakulla.
Jag har faktiskt varit ute i skogen och plckat svamp och blåbär med min mamma och pappa.
Tror nog ärligt talat att jag inte varit i skogen på fem år typ.
Kan vara rätt rogivande så där någon gång ibland.
Synd på myggen bara tål nog inte dom så mycket, får stora bölder.

Har kanske för mycket fritid vad vet jag..


VInst igen i helgen! Gott..
Tre raka nu, nu vänder de, de har ja sagt hela tiden.
Blir nog dessvärre ganska så tufft på lördag när vi möter serieledarna Vittsjö men dom har vi väl tagit poäng mot innan om jag inte minns helt fel.

Faktiskt varit träningsfri två dagar i rad nu börjar bli lite rastlös,
 kan nog inte vara utan den där fotbollen trots allt.
Även om de är lite för mycket ibland när man väl är där..

Såg faktiskt en älg i skogen. Dom är rätt maffiga de där djuren.

 Helgen blir nog lugn, Jag gillar lugna helger.
I helgen gjorde man inte så mycket fotboll hela lördagen, sen hade Ante och jag en Vänner kväll.
Tänkte ta en film efter det som jag kanske såg tre minuter på sen slocknade jag kommer inte riktigt ihåg vad den hette ens. Men bra var den säkert.
Söndagen var det ganska mcyket mera fotboll på TV`n då.
City mot Utd hade faktiskt tippat på Utd så där sket de sig redan hade även tippat på FF där det sket sig ännu  mer. Jag är väl inte så bra på det där med tippning.
Men kul för Svennis. Man kanske ska byta favorit lag..
Har hållt på Utd innan men dom är inte så heta längre, kanske att City kan vara något får fundera på det.
Jag är nog inget bra fan, jag vänder lite kappan efter vinden så att säga,
Jag hejar nog på de som vinner!

Drömt om min lilla syster fyra nätter i rad nu.. Kommer tyvärr inte ihåg så mkt av dom men jag minns nattens dröm, hon skulle bära två TV tårtor åt mej men det visade sig att hon hade tappat dom i kartongen på vägen, så dom var alldeles mosade.. typiskt..
jag är nog lite arbetsskadad..

Snart åker min stora syster till Usa också.. fuskigt.. Men vet inte om jag skulle ha ro till och sitta så länge på ett plan men man kan nog sova bort ett par timmar. Jag är ganska så bra på att sova. Hade kanske varit något för mig ändå.. Men det får bli ett annat år.
Jag vet ju att någon där hemma gärna vill åka till Tampa "igen".
Men hade jag fått bestämma hade de blivit västkusten. Till LA osv. det hade varit häftigt.. 
Men helst vill jag till något varmt ställe med turkosa hav typ karibien eller något sådant.. Det hade varit fint.. 


Nu plingar äggklockan. Dags för färsk blåbärspaj..
 


Kommentarer
Postat av: AK

Ahhh!
Äntligen är du back in business härinne så man har nåt att läsa...:-)
Kul!
Men du, lova att tippa på Vittsjö i helgen...
och sen...vaddå hålla på de som vinner...har du inte hållit på JIF lr EIS damlag under våren då eller?
Hördududu...:-)
Och- ärligt talat- vad är väl Karibien eller Usa mot gamla Broakulla...?

2007-08-21 @ 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0