17 April


 
Allt som vanligt igen..
Ante är hemma och grymtar lite tyst över min kläder som ligger på golvet igen, som alltid.  Egentligen ogillar jag det ganska så mkt att han grymtar alltså, men då vet man å andra sidan att allt är som de ska.. jag gillar ju dej ante..  Ingen som snubblat över mina skor på hela helgen.. Men jag har faktiskt stor städat också, tycker jag var duktigt gjort..

Snart är de seriepremiär också ska bli väldigt skoj faktiskt.. Lite dumt bara, det har inte gått två träningsmatcher i rad där jag fått spela med samma spelare på mittfältet. lite svårt och spela ihop sig om man får spela med olika spelare varje gång. men man får väl se på lördag vem det blir och hoppas på att hon får stanna kvar på den positionen också.
Ganska så nyfiken på målvakten som ska komma på torsdag måste jag säga.. kom inte en minut för tidigt.
Hoppas att de blir bra.

På fredag ska vi in till stan´och köpa en platt TV det ska bli skoj. En liten sväng förbi min favorit affär Ikea också, förhoppningsvis ska vi hitta en snygg byrå till sov rummet.
Mycket handling på gång det tur att man är så rik...

Ledig på torsdag, de gillar jag och få lite sovmorgon så där mitt i veckan. Men jag hade nog gett ganska mycket för att få vara ledig på lördagar men men får skylla sig själv antar jag.

Jag har ingen träning ikväll heller. känns konstigt tränar visst mån tis och torsdag nu istället.. Onsdagar har ju alltid varit den heliga kvällen annars. både jag och ante har oftast alltid varit lediga och faktiskt kunnat umgås en hel kväll. Men nu är det väl slut på det antar jag vi får ses på söndag kvällarna istället..

Plingade på dörren just, Maj blom försäljare. Kommer ihåg hur tråkigt det var och gå runt och sälja dom där. Men pengarna kommer ju till nytta så jag köpte två pins.
Hyffsat lätt för dom som bor i lite större samhällen me lite lägenheter och sådant.. Men för en annan som kanske inte bodde i stor stan fick springa runt hela Broakulla (där det finns kanske två våningslägenheter och sälja.

Nu blev det lite fel här ska inte vara kursivt men kan inte få bort de får vara så helt enkelt..


Nehe hitta på något annat nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0