match och vasalopp

Nyss hem kommen från fotbolls matchen.
Vinst med 4-1 i premiären, det bådar gott.
Jag tycker vi var riktigt bra idag.
Bra start på den nya säsongen.

Men tusan (antagligen bara jag)  men vad svårt det var och se i mörkret.
Bäcksvart utanför planen med strålkastarlampor i ansiktet och motståndare i mörkblå kläder.
Det såg ut som att dom var en del av åskådarna faktiskt.
Blev ett par felpass kan man säga.
Men men, sånt som händer.

Kul med många i pubilken också.


Igår blev det lite melodifestival hos Frida & David.
Hade ingen favorit den här veckan, ingen som tilltalade mig faktiskt.
Men visst var det en kopia, dom där Star pilot.
Man hade hört den innan.


I morse gick jag faktiskt upp klockan kvart i ÅTTA!
 Frivilligt en söndags morgon, det har nog inte hänt förut.
Det blev en god frukost framför vasaloppet.
Sen blev det iaf ett par timmars sömn mitt i tävlingen.
Mysigt var det.
Lite ljus och ett varmt täcke och gosa ner sig i.


Lite mat är man väl värd efter det här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0