Fri kväll trots allt


Då klockan började ticka över halv tre i eftermiddags bestämde jag mej
ganska så fort för att hoppa över kvällens styrke pass i b-hallen.
Jag var mega trött efter att ha börjat vid 05:00 och inte kommit hem än vid det dagset.
Jag kände att jag behövde en fri kväll.
Ska börja vid kvart i sex hugget imorgon bitti, visserligen sovmorgon men ändå.
Tredje dagen i rad med uppstigning vid 04:45, då börjar det kännas i kroppen.
Framförallt med träning varje kväll.


Ansiktsuttrycket speglar dock inte kroppens om den skulle haft något.

Nehe slut på gnällandet, måste få gnälla lite ibland bara.

Inväntar en film som börjar vid åtta.
Iskariot.
Har inte sett den än, hoppas på att den är bra.

Idag fick jag upp mina tavlor, därav den långa arbetsdagen.
Tog en liten stund hade inget vattenpass.
Endast en 60 cm lång linjal.
Men det blev ganska bra till slut.


Imorgon är det Fredag.
Det är väl något av det bättre grejer som finns och jobba en fredag när man är ledig helgen.
Den känslan när man går hem för dagen den är oslagbar.
Inte för att jag inte gillar mitt jobb men en helg är alltid en helg.

Ja, nej men dåså.
Lite film och en kopp te och lite sömn så är man som ny.


Kommentarer
Postat av: Monica

Vad roligt att se att du har fått upp TÅRTTAVLORNA.Jättefint.

2009-01-29 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0