8 Jan

Äntligen har vi fått bredbandet till Genstigen.
Så nu har vi både dator och kanaler till TVn iom att vi har bredbandsTv. Skönt.
Man blir lite avskärmad från omvärlden utan internet.

Tänkte lägga ut lite bilder på vårat fina hus snart.
Vill dock ha de lite städat på bilderna så det blir nog till helgen skulle jag tro.

Precis kommit hem från träningen.
Vi har börjat ute nu. brrr.
Men idag var det nästan varmt om man jämför med gårdagens träning som var 15 grader kallare.
Hu vad kallt det var.
Men vad gör man inte vi var nog ca 35 st så det avskräckte inte någon.

Var i Ljungby i söndags och spelade cup i en ishall.
Vilket påhitt egentligen.
Kan ju helt omöjligt vara nyttig för kroppen springa på is med en tunn matta över.
Gjorde faktiskt ett mål men det föll ur protokollet tror jag.
Men nu vet ni det =)

I lördags skulle vi på dop.
Det var Ville som skulle döpas.
Men det blev ju även ett bröllop.
 Sofie och Henrik överaskade de flesta.
Första gången jag går på bröllop vad jag kommer ihåg.
Jätte fint.
Ante var videokamera ansvarig.
Ska försöka klippa ihop de till en liten film när jag har tid.
Rätt många filmer att pyssla med nu.

Nu har alla utom jag varit/är sjuka på mitt jobb.
Dom oddsen är inte så bra för mig.






Kommentarer
Postat av: AK

Hmm...är det inte helg hos er snart? :-)

2009-01-14 @ 19:17:45
Postat av: AK

Hmmm...är det inte helg hos er snart...? :-)

2009-01-14 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0