Lycklig!

Det var inte igår man kände en sådan här lycka..
Eller jo det var väl just det de var iof.
Vilken helt underbar känsla det var och sätta den där straffen.
Vilken kick man fick.

Jag tycker verkligen vi var värda och vinna turneringen.
Tyckte vi hade de mesta av finalen, förutom en stund på slutet.

Läste Östran i morse
Citat från tidningen som jag ska ha sagt:
-Skönt att få vinna här. Vi har underpresterat hela säsongen, sa Sjöndin.
 Underpresterat?
Det ordet kan jag tala om, har aldrig sagt i hela mitt liv.
 Vet knappt innerbörden av ordet.
Dom skriver visst lite som dom vill dom där journalisterna.


Fantastiskt kul och läsa diverse bloggar.
Tack för alla komplimanger (säger man så?)


 Vinna finalen
 Få vara lagkapten
 Slå den avgörande straffen
 Bli turneringens lirare
Större än så blir det inte i min lilla fotbollsvärld.
Den här jätte karamellen kommer jag suga på länge.

Först och främst så måste man berömma hela laget för en mycket väl genomförd turnering.
Får tacka Lisa extra för att hon sköt oss till finalen och lät mig avgöra straffarna.
Och Frida för att hon satte sin straff.
Och givetvis Lalle som räddade två straffar.
Men som sagt fotboll är en lagsport och alla gjorde en väldigt bra insats i helgen.
Så blir det när vi är så många på träningarna och alla vill visa att de kan.
Tror att det kommer går bra i år, om det fortsätter så här.


Ante kommer alltid vara bäst med mina ögon sett!
Ni låg redan under, det kunde varit värre.


Ja lyckan är härlig men inte särskillt lång varig.
Nu har jag antagligen sträckt mig, fick gå av träningen ikväll.
Men hoppas på att de inte är något allvarligt, vilket jag inte tror.
Varit ganska mycket fotboll sista tiden.


Imorgon åker jag till Malmö och ska förhoppningsvis
klippa ihop lite film snuttar från helgen som gått.

Den som väntar på något gott...

....väntar alltid för länge...


Kommentarer
Postat av: Johnny

Hoppas att du inte är allvarligt skadad,ring gärna i slutet på veckan och berätta hur läget är.

2009-02-09 @ 23:27:36
Postat av: AK

Jojje: Klart journalisterna skriver som de vill...vad hade du förväntat dig...

Di kan ju fråga MM nån gång annars...:-)



Inte fler skador nu tack- se till att krya på dig snabbt...och att ta det lite lugnt om du behöver så det inte blir nåt långdraget skit nu.

2009-02-09 @ 23:50:19
Postat av: stolt syster=)

vilken tunering du maste ha gjort da johanna! grymt att hora! =) hoppas inte skadan e allvarlig!

2009-02-10 @ 01:22:32
Postat av: Sanna Johansson

Hejsan!

Roligt att läsa din blogg. Jag måste gratulera till segern i Nybro Open. Riktigt duktig gjort av er! Grattis!!

Du verka ha gjort en mycket bra insats Johanna. Jag tänkte mest att gratulera till segern och de enskilda priserna du fick. Du är en riktigt bra fotbolllsspelare Johanna och var förmodligen mer än värd dessa priser.



kram Sanna

2009-02-11 @ 13:32:26
Postat av: Jojje

Johnny:

Skadan är förhoppingsvis borta nu, har inte känt något iaf.



Ak:

He jo det kan väl det.

Det är lugnt med skadan.



Lillasyster:

Trevligt och höra från dig. Ja vi gjorde en bra turnering annat går inte att säga.



Sanna J:

Kul att du läser =)

Tack så mycket. Vad snäll du är. Hoppas det är bra med dej! Hur går det själv med fotbollen?

kram kram

2009-02-13 @ 19:40:38
URL: http://prinsessanahurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0