Fritidsintressen

Jaha då var det fredag igen.

Fredags gott.

Jobbar imorgon så fredag på riktigt för mig är de inte.
Men man kan väl låtsas?

Jag har hoppat över träningarna den här veckan i hopp om att jag ska bli bra i mitt lår.
Hoppas det har hjälpt med Linnex och vila.
På söndag är det intern match på konstgräset.
Ska iaf vara med och värma upp och se hur det känns.
Hoppas på spel.

Blev inte så mycket tid över för bloggen den här veckan pga mitt nya fritidsintresse.
Läsa.
Jag har läst ut Stig Larssons första bok relativt snabbt och nu inne på hans andra.
Bra böcker.
Ska nog se filmen nästa helg, egentligen vet jag inte varför eftersom att jag precis läst boken men det är väl en sådan film man ska se.


Imorgon vankas det kalas på Larmgatan 10.
Det är lillebror som fyller 20 år.
Ska dit med familjen, ska bli gott.

Måste inviga min nya skrillor snart..
Kanske får bli på söndag då man blir gräsänkling.. (vet inte om det heter så)
Ante åker till Sthlm och ser på AC/DC.
Inget för mig.
Apropå Ante, han är just nu i Viktoria hallen och utövar hans närmaste intresse.
Hockey.
Ikväll är det match, hoppas han vinner.

Dom här fredagarna kommer göra mig överviktig inom en snar framtid...

Hon kan ju inte vara nöjd med de här
Pernilla Wahlgren
Antagligen de sämsta som visats i TV.

Har faktiskt tagit upp mitt målar intresse idag.
Det är väldigt rogivande och sitta och måla lite.
Målar bara porträtt eller tecknade figurer.

Kanske kommer upp någon bild på bloggen någon gång.


Kommentarer
Postat av: AK

Jojje: Du glömde plåta hamburgaren...:-)

2009-02-21 @ 00:17:40
Postat av: AK

Ditt testprojekt fick förresten klart godkänt av mig idag så du kan gärna fortsätta med tillverkningen...:-)

2009-02-21 @ 10:47:46
Postat av: Jojje



Det där var inte officiellt!



Tack ska du ha de låter bra det =)



2009-02-21 @ 12:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0