6 Dec-08

Nu kände jag att jag hade det.
Skriv lust alltså.
Det var ett litet tag sen nu.
Mycket, alldeles för mycket
 har hänt sen sist men så är ju livet.
Tyvärr varken man vill det eller ej.

Idag är de lördag.
Jag gillar lördagar man är alltid ledig dan efter med sovmorgon.
Jag gillar sovmornar det är lite av min grej.
Ikväll har jag och min yzerman varit i bowlinghallen.
Det var julfest med EFF.
Bowling och mat.
Jag har nog aldrig spelat så bra som ikväll.
119p.
Det kommer jag leva på länge.
Bowling är inte min sport. Inte alls faktiskt.
Var med min kära svärfar hans arbetskamrat och Ante och spelade i torsdags.
Fy tusan vad dåligt det gick. Typ 50 p kanske.
Hade inte så höga förväntningar på kvällens spel.
Men så fel man kan ha.

Snart går flytt lasset till Genstigen.
Ska bli grymt skoj.
Har börjat packa lite smått idag.
Lite diverse vin och öl glas mm.
Det blir ett par kartonger.


Är rätt fast i O Holy night nu förtiden.
Med alla möjliga sångare.
Josh Groban. Shirley Clamp en liten kille jag inte minns namnet på, men den som ligger högst på listan är Celine Dion. Henns version är den bästa.
Det är Ante som fått in mig på de spåret.
Har alltid varit lite anti jullåtar.
Tror det är efter alla otaliga julfester man varit på genom livet.
Blev ett par stycken per år i de yngre åren.
Har man tre syskon så har vi tre där plus mina egna plus mammas dagbarns jul kalas.
Hush ja.
Ungefär som skrisko åkningen.
Man gjorde inget annat om vintrarna.
Kan ha varit för att vi hade en skrisko rink ca 20 meter från vårt hus i Älta.
Jag ryser fortfarande när jag hör hur pucken slår i sargkanten.
klonk... Hu.


Snart dags för dop för min systerson Liam.
Och jag och Andreas ska vara faddrar.
Det ser vi fram emot väldigt mycket.

Såg reklam om an Britney Spears dokumentär är ikväll vid halv elva.
Kan vara intressant och kika lite på om man inte hinner somna innan vill säga.
Mycket möjligt.
Som sagt jag är väldigt bra på och sova.

Finns möjlighet till fler inlägg om tid finnes.


Kommentarer
Postat av: AK

Ahhh...välkommen tillbaka Jojje! :-)

Jag har gjort mitt bästa för att hålla uppe din besöksstatistik härinne senaste halvåret...:-)



Var trevligt i bowlinghallen (även om vissa smet hem...) frågan är väl bara om du tagit knäcken helt på Ante nu inför Viking-bowlingen...:-)

Du kanske ska spela åt honom? :-)

2008-12-08 @ 20:25:17
Postat av: Ante

Tack ska du ha får väl se hur länge det håller =)

ja jag har sett det det är snällt!



Det var väldigt trevligt i bowlinghallen, men jag jobbade på dagen eller morgonen så då är man lite sliten. men trevligt var det.



Ja väntar bara på att han ska fråga mej.

2008-12-08 @ 21:19:54
URL: http://prinsessanahurora.blogg.se/
Postat av: Jojje

Tack ska du ha får väl se hur länge det håller =)

ja jag har sett det det är snällt!



Det var väldigt trevligt i bowlinghallen, men jag jobbade på dagen eller morgonen så då är man lite sliten. men trevligt var det.



Ja väntar bara på att han ska fråga mej.

2008-12-08 @ 21:20:01
URL: http://prinsessanahurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0