21 April

Nu är det snart Maj.
Och då är det snart Juni och då är det sommar.
Jag gillar ju sommaren ganska så mycket om det är fint väder.
Hörde att det skulle bli över det normala i temperaturen.
Just typiskt det.



Åker till Stockholm imorgon med Malin.
Tar flyget från växjö upp ska bli skoj.
Vi ska gå på en bageri mässa med mormor och J-O.
Kul med lite nya idéer kanske.
Hoppas givetvis på lite shopping också.
Ska nog träffa kusinerna lite om de är hemma.
Tror inte jag har varit i huvudstaden på ett och ett halv år.
Börjar bli dags.


Det blev förlust mot Krstd.
Det var väl tur att man inte följde med då.
Men på Fredag ska jag titta iaf.
Då blir det mot Lindsdal.
Jag hoppas EIS vinner.


Igår var det fotboll för hela slantet.
Upp vid 7.45!!!
Kunde inte sova längre.
Gick en promenad med mamma o pappa i Broakulla.
Sen var det match mellan Jifarna mot Lindås/långasjö.
0-0
Med lite tur får man väl säga.
Men hade JIF haft lite tur med sina målchanser hade det även kunnat bli en vinst.
Skönt att fotbollen börjar nu så man har något att sysselsätta sej med.

På eftermiddagen åkte jag Ante Johannes och Malin in till Kalmar och såg FF-Hammarby.
Det var på håret men det blev en FF vinst till slut.
Fy tusan vad kallt det är i den där staden.
Man får alltid dra bort en 8-10 grader mot vad man har här hemma.
Kunde inte känna mina fötter på ett bra tag.
Malin fick uppgiften att fixa biljetter eftersom att hon redan var inne i Kalmar.
Det var väl kanske inte 100% iga platser men man såg lite mindre än halva målet iaf.
Men man såg även hela storbildsTV´n och missade man något så fick man se det där.
Men åt andra hållet var det utmärkt.


Sen blev det lugnt hemma.
Såg på det där nya programmet sanning någonting.
Helt konstigt.
Han var visst full också.
Riktigt skumt program.


Imorgon blir det även en sväng till sjukhuset.
Ska på UL ska bli grymt spännande.
Hoppas kanske inte på att man får se 3 huvuden.
1 räcker gott och väl.
Ja och helst en kropp då också givetvis.


Gott väder, det här blir man glad av.



Kommentarer
Postat av: MA

Ett tag sen jag var här inne på Din blogg och nu har det hänt saker ser jag! Så ska det se ut...

2008-05-08 @ 18:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0