15 April

Var så sugen att se FF igår.
Ante var där med sitt JIF och kikade på matchen.

en fick inte med mej någon fotbolls sugen så jag satt faktiskt och lyssnade på webb radion inte riktgt samma känsla om man säger så.
Men de vann iaf trots att jag inte var där och hejade.

Imorgon möter EIS hallabro belganet eller som syster säger ballabro helganet.
Hoppas väldigt mycket på att lyckas övertala mamma till och se matchen, går nog hyffs än så länge
Men det värsta är att EIS möter Krstd på lördag och anso och Tallen ska dit och tyckte att vi skulle komma med ner och se matchen. Det lät också väldigt lockande.
Gå lite på stan och så innan match.
Men övertala mamma till och se på ballabro matchen och Krstd matchen vet jag inte om jag lyckas med.
Ska göra mitt bästa.
Skönt och komma iväg lite ibland tycker jag. 
Sska jobba ett pass på morgonen först men det brukar ju gå rätt snabbt.

Händer inte så mycket här annars.
Ganska mycket hus letande.
Ska kika på ett imorgon.
Har ett hus jag vill ha får se om jag får igenom det till slut annars blir det och hitta ett annat.
Vill väldigt gärna ha hittat ett hus innan det blir för mycket..
 Givetvis ska man ju inte stressa men det gör vi inte heller.


Det får nog vara så så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0