5 September

Idag har jag min lediga dag. Det gillar jag..
Sova hur länge man vill, men vaknade dessvärre vid halv nio redan lite besviken..
Kikade lite på TV en radio kanal hade även sändning i TV, för att sedan somna om en hakv timma igen härligt..

Mötte Asarum i helgen gick väl hyffsat..
Vi låg under med 2-0 och vände de till 2-2 vilket var bra.. men vi hade många chanser att göra fler mål på.. men ett poäng är mer än noll..
Jag gjorde ingen bra match. Har en lite skada i ljumsken tror jag sen förra träningen.. fick kliva av när det var tjugo minuter kvar gick liksom inte och göra något..
Tråkigt och ha ont tycker jag.. Är det inte de ena är det de andra..
Ska testa träna lite ikväll tror jag och hoppas på att det har släppt nu..
Vill väldigt gärna vara med på matchen på lördag nämligen.. Vi möter bottenlaget hemma
det är ju nämligen sådana lag det finns en liten chans att man kan göra mål på för min del..
Gjorde ju faktiskt två sist vi mötte dom.. =)

Men först blir det hårt jobb på cafét marknadsdagen. Hoppas på mycket folk..
Men jag börjar ju inte förrän vid tie hugget så det ska nog gå bra ändå me fotboll på det..
Sen är det Sverige på TV jag tror dom vinner.

Sen blir de väl kanske Amigo
Inte så sugen på det längre
been there done that...
Känns det lite som.
Men får man tillräkligt mycket i sig så tycker man ju av någon anledning helt annorlunda förmodligen..

konstigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0