15 September








 


1 Timme och 45 minuter kvar till match start.. laddar för fullt här hemma..
Tänk om man någon gång kunde få vara jätte pigg i benen och bara kunde springa hur mycket man ville..
det hade varit väldigt kul..
Nu blir man ju trött på uppvärmningen..
Hoppas på vändning idag då..
Vi möter Kristianstad idag blir en tuff match men samtidigt har vi ju inte förlorat än nu i höst.. fortsätta med det tycker jag..
Idag blir det iaf från start igen..

Sett ganska mycket på VM i Kina..
Sverige är väl så där..
Men Hedvig Lindahl?
Är hon verkligen den bästa målvakten i Sverige just nu???
Tveksamt, annars har Sverige ganska mycket och jobba på på målvaktsidan tycker jag..

Nya Zeelands matchtröjor är nästan ännu värre än Sveriges målvakter..
Den uringningen..
Jag tycker att det ser väldigt fånigt ut..

Ante drog tillståndet i Nordkorea för mig igår..
Det är mycket man inte vet här i världen..
Stackars människor..
Jag undrade varför alla hade samma frisyrer men det visade sig visst att det bara fanns tre stycken och välja på i de landet.. ush det är så man blev tårögd..
Och inte får dom tacka sina fans dom har på läktaren heller..
Disciplin heter det visst..

Jobbat idag också..
Slog rekord.. Var färdig på 2 timmar och 40 minuter..
Det är roligt när det blir så..
Tröttnat lite på och stiga upp tidigt varje dag nu..
Sliter en anning på kroppen..

Jag har lite lyxproblem får man väl säga..
Men träna på konstgräset den här årstiden sliter något fruktansvärt på mig..
Får så ont i ljumskar och i benhinnorna (tror jag det är iaf) väldigt tråkigt..
Dom sa att om det skulle regna mycket i veckan så kan matchen blir på kgp..
Då kommer det att bli problem för mig tror jag..

nehe packa väskan på det..


Kommentarer
Postat av: AK

Jaja Gnäll på Nordkorea du...precis som ett visst gulsvart lag brukar tacka sina fans på läktaren som följer dem i vått o torrt...fast du har i a f mkt snyggare frisyr än Nordkoreanskorna...hehe:-)
Hmm har tyvärr inte sett Nya Zeeland än, vissa jobbar ju...
Men kanske man borde titta på dem...:-)
Tre poäng vårat gäng...!

2007-09-15 @ 22:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0