10 Sept

5-0 vinst i helgen..
Yttligare 3 poäng till samlingen.. Skönt..
Förstår inte riktigt hur en del tänker bara..
Okej att jag inte skulle få spela från start i och med att jag varit lite skadad..
Men man frågar mig på onsdagen hur det känns med skadan och då känns de ju så där.. lite svårt och veta nör man inte vågar gå fullt ut liksom..
På torsdags träningen så känner jag inte av skadan alls.. men då frågar han inte hur de känns.. lite konstigt..

Sen så har han ett litet utlägg om att vi inte kan spela med halvskadade spelar vilket jag verkligen förstår..
Men det jag inte förstår är hur jag kan få vara med på bänken då.. Det är väl inte så där bra att ha någon som man inte låter börja från start pga skada på bänken eller.. vad vet jag..
Men jag får hoppa in i halvlek iaf..
Gjorde en utav mina sämsta matcher givetvis.
Tycker det är lite svårt och hoppa in så där..
svårt och komma in i matchen..

Men men ny match på lördag då blir det tuffare Kristianstad är snäppet bättre än Skillinge får man väl lov och säga...
Hoppas på att få vara med från start iaf..


Nu har mamma och pappa åkt till Cypern så nu har man ensamt ansvar här hemma..
De får väl gå..
Är lite avis faktiskt hade suttit fint med lite sol och bad nu..
men det får väl bli en annan gång..

Vi pratade lite i helgen om att åka skider i fjällen..
Det skull också sitta väldigt fint tycker jag..
Slalom skidor är väldigt skoj..

Inte många matcher kvar nu heller i serien..
Får väl se hur det blir sen..
Inte så sugen på inomhus säsong iaf.
Lite trött på fotboll nu men de brukar väl vara så vid den här tiden på året..
Den som lever får väl se..


Lite träning på det så mår man bra sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0