4 Juni

Äntligen sommar..
Eller iaf sommar månad..
Men snart kommer värmen också.. härligt..
Jag gillar sommaren!

Midsommar färdig planerat också..
Det blir en helg i Malmö, hos stora syster i deras nya lägenhet..
Ska bli skoj och komma ner dit..
Skönt och komma hemifrån lite när man kan..

Första gången på jag vet inte hur många år jag inte är på Öland.. Jag gillar Öland... på sommaren alltså..
Får väl bli någon Strand ett par gånger istället.. Om man får tid över.

Hade inbrott på Fiket i natt IGEN.. Tredje gången på 8 Månader det är så där skoj..
Visst tjyven tar väl inget av värde.. Eftersom att det inte finns något av  värde där inne.
Den här gången snodde han förmodligen glass och kakor och så men ändå.. De svinet går in på samma ställe varje gång.
Men den här gången hade den ***vlen spikat igen fönstret så att det inte skulle vara öppet.. Men dörren var upplåst och fönsterhasparna låg fint upplagt på ett bord..
Det är nästan ännu värre att *den* ska göra det så fint efter sig..känns lite som ett hån..
Men nu ska dom ta fingeravtryck och så.. så det är ju positivt.. Att dom bryr sig lite iaf De där poliserna..
Väntar bara på den dagen *den* gör inbrott och typ kanske däckar inne i fiket..
(finns ju dom som har en tendens till och göra det)
Och att man kommer dit vid fem hugget på morgonen och träffar den där.. hu..

Mötte Kristianstad i lördags också.. Gick väl så där.. 0-3 men dom är ett topplag så det var väl ingen som väntat sig ngt annat.. Men vi gjorde en bra match iaf i första halvlek.. 0-0 var halvtidsresultatet..
Min fot höll faktiskt mycket längre än jag trodde..
I ca 1 timme spelade jag.. Sen kände jag att jag blev hämmad av skadan.. Inte så kul och spela fotboll när man vet att man kan göra så mkt mer i vanliga fall..
Så jag bytte ut mig själv.. Kände att någon annan kunde göra det jag gjorde bättre..

På kvällen blev det grillning hos Johannes & Linda.. trevligt.. skum match bara..
Sen blev det en sväng till Cassablanca.. Det var väl ungefär ganska så exakt som vanligt..
Tog en liten efterfest med Johannes & Linda hemma hos oss..
Ante & Johannes tyckte dom behövde en whiskey till innan dom gick och la sig (därav yrslen andy)
 Ett glas vatten fann jag mer passande..
Mådde dock hyffsat dåligt ändå..

I söndags fyllde Martin 22 år.. Var på lite kalas i Lindås.. Käkade lite mat och tårta.
 
Ante har börjat med skift jobb igen såååååå tråååkigt!
Gillar ju som sagt inte och vara ensam så mkt.. Nu får jag ju till och med somna själv.. snyft..

Tyskland på Torsdag fylla upp vinhyllan lite!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0