10 Juni

Tre poäng!!!
Äntligen en seger! Var ett tag sen nu..
4-1 mot Älmhult!
Härligt som tusan.
Nu vänder det tror jag.
 Gick bra med foten också efter hård tejpning givetvis..
Fick en sträckning i hälsenan, så jag fick gå ut efter tio i andra halvlek, skadan släppte direkt efter men jag fick inte fortsätta spela tyvärr.. Men det var väl lika bra det iof. spara lite på foten..
Det var en rolig match idag så det hade ju varit skoj och få spela hela men det kommer väl mer matcher.


Var på 25 års kalas på Öland igår.. Linda hade sitt kalas i Köpingsvik.
Det var väldigt trevligt.. men med fotbollsmatch dagen efter så blev det jag som blev chafför.. Vilket inte gjorde så mycket.. Gillar inte och vara bakis så mycket.. men man blev väl lite sugen på ett glas vin när alla andra drack.. Får ta det en annan gång.

Söndag kväll igen.. Tycker det är söndagkvällar mest hela tiden..
Veckorna går väldigt fort nu. Snart blir det Rhodos och sol och bad ska bli väldigt skönt..
Rätt hett här hemma med nu iof men hinner inte med och sola så mkt.
Ska bli väldigt fint på tisdag stod det i tidningen får ta det då kanske..
Så dumt med våran balkong vi har den mot solen på eftermiddagen men då är det givetvis ett stort träd mitt i vägen så det är oftast skugga hos oss..
Och man är inte så sugen på och lägga sig nere på "gården" heller..


Tre poäng idag väldigt väldigt skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0