8 Aug

Kräftskiva i lördags.

Maten dom lagade var väldigt god. En ost och whiskey paj jag som inte är så förtjust i varken ost eller whiskey tyckte faktiskt den var helt okej..  Sen var det lite köttbullar och prinskorvar och lite bröd till förrätt.

Sen var det kräftor. Jag gillar kräftor ganska så mycket.. lite skillnad på köpta och egen kokade vi hade hälften av  varje.. Dom man gör själv blir ganska mycket godare.

Eller gör själv vet jag inte för det var inte jag som hade kokat dom.

Det var nog antes mammas kräftor tro jag,


Sen kom magvärken. Fick gå och lägga mej på soffan med ett par samarin.

Åt nog för mycket kräftor.


Det blir nog förmodligen en kräftskiva till på lördag i J-fors.



Matchen mot p16 var väl så där..

Stod upp ganska bra i första halvlek tycket jag men sen rann det iväg..

Man ska inte jämföra herr och dam fotboll tycker inte jag..

Ganska stor skillnad på tempot.

Alla var ju minst ett huvud större än en annan men iof är det väl som det ska då..

Jag har inte mött många damspelare på samma position som mej som är kortare.

Man är väl inte så lång själv antagligen..


En aning skillnad på tempot i passningar också..

Men men Madesjö på måndag.

Hoppas verkligen på vinst där.


Varit hemma i två veckor nu och jag har ingen brun färg kvar alls längre så tråkigt..
Vi var faktiskt i Vita Sand igår och solade lite (de andra badade oxå) Det var inte aktuellt för min del med tanke på att vattnet var minst tio grader varmare sist jag badade.  Det är nog färdig badat för de här året nu.
men man ska aldrig säga aldrig...


Men det är skönt att fotbollen har börjat igen så man har något och göra på kvällarna.
Man blev en aning förslappad moste jag säga under uppehållet..
Blev väl kanske inte så mycket springande för en annan..
Vilade ju min fot =)
Den är nog faktiskt bra nu..
Tejpar iaf inte på träningarna det går bra så länge man inte får bollen för långt ut på foten..
och det är ju positivt alltså att foten börjar bli bra...


Kommentarer
Postat av: Ante

Jag tycker det uppdateras dåligt här...

2007-08-17 @ 12:18:15
Postat av: AK

Instämmer helt med föregående talare...:-)

2007-08-17 @ 16:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0