4 Aug

Fick ett par minuter över nu i eftermiddag så tänkte skriva ett par ord...

Nu har man varit hemma i snart en vecka.
Jag gillar och vara hemma..
Veckan på Rhodos var väldigt bra men snäppet för varmt.
Är det inte för varmt så är det för kallt man blir väl aldrig nöjd.
Men 53 grader på ett ställe några mil från oss det är lite för mycket för mej faktiskt.
Svalkade inte så mycket i havet heller.
Och salt vatten i poolen också..

Men det var en väldigt skön vecka skönt och få vara lite ledig..


Casablanca i torsdags blev nog lite hårdare än menat.. Trodde inte jag var så laddad. Men fick kasta upp lite i fredags iaf. Inte min grej trodde jag men det är andra gången i rad nu illa illa..
Men det var trevligt! Fick höra ett par födelsesånger också. Det var så vackert så vackert.
Fyllde ju 23 i fredags meningslös ålder egentligen men nu är man närmare 25 än 20........
typiskt.

Fick många väldigt fina presenter Ipod av andy massa pengar och kläder och presentkort på Ikea och örhängen och armband och festliga öldrickar grejor som förmodligen kommer att testas ikväll..
Kräftskiva ikväll nämligen med Johannes  och Linda skoj. Jag gillar kräftor ganska så mycket.

Match imorgon oxå mot P16 förstår inte alls det faktiskt. Tycker inte man ska blanda tjej och kill fotboll.. men men jag ler ändå..
Kommer att bli väldigt tufft iaf..

Nehe det var lite om den här veckan..


Kommentarer
Postat av: AK

Kul att du är igång här igen Jojje så man slipper tjata mer...hehe :-)

2007-08-05 @ 02:20:18
Postat av: AK

PS Det låter som att det nog var lika bra att ditt pris fick vänta...:-)

2007-08-05 @ 11:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0