29 Aug

Grattis pappa på födelsedagen!

Ledig imorgon gott.. Men det slutar alltid med att man hamnar där ändå.
Har nog inte kunnat hålla mej därifrån många gånger på min lediga dag..

Det får väl bli lite städning imorgon lite putsning av fönster kanske..
ska inte säga för mycket..

Flygt festen på lördag..
Har varit lite ledsen för att jag trott att vi skulle spela mot Älmhult på lördag borta..
Tråkigt och missa förfesten tänkte jag..
Läste visst fel.. Det var visst b-laget som skulle möta Älmeboda på lördag..
Vi ska givetvis ha match på söndag borta mot Asarum..

Varför varför.. varje gång man faktiskt ska göra något roligt så ska matchen ligga på fel dag..
Samma sak i våras, skulle på 25 års kalas på lördagkvällen självklart låg matchen på söndagen då..
Lika dasnt den här gången..
Så det blir bubbelvatten till maten.. roligt.. Men visst kan man ha kul utan alkohol också...
Svårt och komma in i "stämningen" bara..

Har inte hänt så mycket mer här moste jag säga..
Se på Elfsborg- Valencia ikväll.. Tyckte jag läste att dom skulle mötas ikväll..
Det blir tufft för Elfsborg..

Träning ikväll också för ovanligehetens skull..
Tränar knappt aldrig längre...


Kommentarer
Postat av: AK

Sista söndagsmatchen mot Asarum, raggarbruden...så i fortsättningen kan du festa varenda lördagkväll om du så vill...:-)
Det är ju snart marknad om inte annat...

2007-08-29 @ 20:01:32
Postat av: Anso

Är det du som är raggarbruden lr?!?! :-)

2007-08-31 @ 01:10:27
Postat av: jojjo

nej det är det inte dumt ryckte bara.. vill inte höra om de igen..

2007-08-31 @ 17:29:02
Postat av: AK

Haha...klart det är du Jojje, klart det är du... En jäkligt trevlig raggarbrud dessutom...hehe... :-)

2007-09-01 @ 06:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0