25 Aug

Vårat gäng (nästan) tre poäng!!
Känns så iaf..
Ett poäng mot serieledarna är väldigt bra och med tanke på att vi saknade några ordinarie på plan är det ännu bättre.
Men det var ganska så nära att vi vann också..
Men väldigt nöjd med den poängen ändå!
Börjar se bättre ut i tabellen nu men det är jämt mellan lagen
två poäng till under sträcket och två poäng upp till femte plats.
Gäller och ta mer poäng nu..

Igår kväll spelade vi lite kort hos J&L jag vann nästan hela tiden.. nästan..
Idag vet jag inte riktigt vad det blir.
Först blir det iaf Pepparbiff och potatisgratäng med beanaicesås..
finns nog inget godare än de.
Det är min favvo mat.

Imorgon ska Andy spela B-lag i Älghult blir nog inte aktuellt tyvärr för min del.
Snäppet för långt tycker jag.

Hoppas det går bättre än vad det gjorde för deras A-lag igår....

nehe lite mat på det.


Kommentarer
Postat av: AK

Mmm....visst är det väldigt bra. Du var också väldigt bra Jojje!

2007-08-25 @ 18:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0