Så var det dags igen.

Precis hem kommen från Kalmar.
Haft lite ärenden där idag.
Shoppat lite också givetvis.
Slog till på ett par nya trosor.
Kom dock hem med tre par i storlek 44,
vilket inte är min storlek och förhoppningsvis kommer det inte att bli det heller.

Man kan inte få allt.

Helgen har varit lugn som vanligt nu för tiden, och jag gillar de.
Jobbade lite i lördags.
Lite damfotboll på eftermiddagen med vinst. Härligt.

På kvällen hade Ante och jag lite tipskväll till El Classico, vilken match.
Jag vann dock inte på den matchen, men jag vann på några andra faktiskt.
Inte varje dag man gör det.
Men skrapade även ihop lite pengar igår också.
Det går bra nu!

Efter klockan 21:30 har jag väldigt svårt för och hålla mig vaken,
så det var med tunga ögonlock man såg sista minuterna i Barcelona- Real, men det gick.
Mycket imponerad av mig själv där.

Lite mer än två månader kvar till Cypern resan nu,
det ska bli fantastiskt skönt med sol och bad.
För sol blir det, det finns inget annat...
Eller ja jo det gör det ju...
Hög-sommar på Cypern, det kommer bli hett.

Vi hade 52 grader en dag i Turkiet för ett par år sedan.
Den dagen passade vi på att gå på marknad, under pressäning tak!
(pressäning stavas det så? )
Vi hade det även fantastiskt varmt på Rhodos i Juli för två år sedan, jag och Ante.
A/Cn på rummet funkade inte,
Och så här i efterhand fattar jag inte varför vi inte begärde ett nytt rum.
Men som sagt man kan inte få allt, de lovade och laga det varje dag.
Men ena kvällen slutade med att vi satt i duschen med kallvatten rinnade och drack redbull/vodka drinkar.
Hade man balkong dörren öppen kom det in tusen mygg, hade man stängt blev det snabbt alldeles för varmt.
Det blev inte helt mycket sömn.


Hade ingen bild från dushen, tur var väl det kanske.

Sugen på lite Böda i sommar.
Kanske får bli ett par dagar där om det blir fint väder.

Vill så gärna göra om EM resan vi gjorde i Juni också.
Det var så kul, häftigt och mäktigt var det.
Så tråkigt att det kom mitt i allt annat skit.
Vore kul och få vara med om något sådant igen.
Är det inte i syd Afrika nästa gång?
Kan va något.

    

   
Något av det häftigaste jag varit med om i mitt lilla liv.

Tacka Marcus för det, som fixade biljetterna!


I helgen har jag/ vi ju även hunnit med och rensa dom förbenade rabatterna.
Inte det roligaste jag har gjort men fint blev det.
Väldigt skönt och få vara ute och göra någonting, har ingen ro till och sitta och inte göra något alls.
Har hela luftvägarna full med jord nu pga torkan som varit men vad gör man inte?


Jaha nehe det blev lite sommar minnen idag, hoppas på att den här sommaren blir ännu bättre!



Kommentarer
Postat av: AK

Måste ju säga att vodka red bull sittande i en dusch med kallvattnet rinnande låter som lite...annorlunda romantik...:-)

2009-05-05 @ 23:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0