17 April

Var på fotboll igår i Hallabro.
Det blev en ganska rejäl EIS vinst då dom vann med 10-0.
Det är bra så här inför serie starten till helgen.
Borta mot Krstd det blir tufft men så vitt jag minns så har vi tagit poäng mot dom om jag inte missminner mig helt.
Hade varit skoj och se matchen men där går gränsen sån eldsjäl är man ju inte......
eller ja hade jag fått med mig mamma så hade jag nog åkt..
men hon vägrar konstigt nog..

Hade gärna velat sett Krstd A lag i någon match. Typ mot Umeå eller så.
Har nog aldrig sett en allsvenskan match för damer live.
Såg det svenska damlandslaget en gång på Fredrikskans mot typ kanske San marino har jag för mig.
Tror att det blev en ganska stor vinst för Svenskorna.

Idag är jag ledig från jobbet.
Fick lite sovmorgon eller ja ganska så lång lilla syster ringde och väckte mig vid halv tio..
Vi ska in en runda till staden idag det var ett tag sen.
Får se vad man hittar behöver väl ganska omgående ett par nya byxor...

Ikväll vankas det bowling en sport som jag egentligen inte gillar överhuvudtaget men det är banken som bjuder in sina kunder så ska dit med mamma.

Kikade på ett annat hus igår men det föll inte mig i smaken alls faktiskt.
Hoppas på ett annat jag.
Men man får se vad som händer.

Funderar på att åka in och se FF mot Hammarby på söndag om det är fint väder.
Så där kul och stå i regn.
Men sist vi var inne lyxades det till med en sittplats under tak t om.
Kanske kan bli så på söndag också om man inte hittar för mycket inne i stan vill säga.
För det är ju inte gratis direkt med en sittplats.
Men smakar det så kostar det
som man säger.

Vilken fotbollsfanatiker man blivit.



Kommentarer
Postat av: AK

Men snälla Jojje, vaddå mamma ska inte dit???
Hon åker ju till Malmö utan dig...
Det är väl bara att sätta dig intill Malin i bussen...stor buss o avfärd från IP 11.15...:-)

2008-04-18 @ 18:50:56
Postat av: jojje

Jovisst hade man kunnat gjort det men jag jobbade ju idag så hade inte hunnit bli färdig till dess. hoppas det blev en vinst ändå.

2008-04-19 @ 15:11:02
Postat av: AK

Vinst...näe det kan man väl inte direkt påstå...rättvist att KDFF vann men med lite flyt så...

2008-04-19 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0