7 Nov

Jag har min lediga dag idag.
Ställde klockan på 9.30 snozade till 10.00 härligt..
Hade förmodligen kunnat sova mycket längre än så  men någon måtta får det väl vara..

Den där cupen i helgen...
Fortfarande lite ledsen.
Vi var väldigt bra vann tre matcher av fyra men lyckasändå inte gå vidare..
Jäkla målskillnad surt, tror vi hade gått långt..

Vilken final det blev, jag gillade de.
Höll på Madesjö.
10-1.
Pinsamt..

Lite som matchen igår Liverpool-Besiktas.
8-0
Oxå pinsamt för bortalaget.


Fick iaf dränka mina sorger i alkohol på lördag kvällen sen..
Gick in till grannarna.
Blev lite värre än tänkt men det var väldigt skoj.
Det där tärnings/öl spelet...
Gillade min regel, att alla skulle prata sthlm-ska,  väldigt skoj..

Söndagen blev lugn..
Jag som var piggast fick ta hand om det andra två som mådde ganska mycket värre än jag.
Jag känner en som fick kasta upp!
Det var inte en hon......

Sen blev det våran nationalrätt Tacos till middag det slår aldrig fel.

Håller på med ombyggnad av cafét nu, Förstår inte riktigt det där men det blir nog bra till slut.


Hoppas mycket på Ikea idag!


Kommentarer
Postat av: AK

Var håller du hus Jojje?
Tänkte ju jag skulle sagt grattis på 1-årsdagen bland alla ballonger...men du ligger visst bara hemma o sover medan de andra jobbar ser jag...:-)
Näe, ville mest säga att jag tycker du ska vara väldigt nöjd med din egem insats i lördahs.
På fotbollsplanen alltså.
Hur insatsen var oå kvällen vet jag (tack o lov) inget om...:-)

2007-11-07 @ 23:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0