16 Nov


 Inte så bra på att skriva så ofta längre..
Mycket annat att göra om dagarna, som vad vet jag inte riktigt.

Uppehåll med fotbollen nu i tre veckor, lite tråkigt.
Tycker det är mycket roligare nu.
Men man behöver nog komma ifrån det ett tag.
Sen hoppas jag vädret är bra så vi kan börja ute tidigt..

Så nu har min syster och jag lite egen träning istället..
Tis- Ska vi hitta på ngt vet ej vad än.
Ons- Simning
Tors- Tennis och även lite fotboll om planen är ledig i flygthallen
Sön- Power Pump i simhallen

Det tycker jag är flitigt..
Det vore tusan om man inte skulle vara vältränad till vintern.


Fredag idag, varit ledig. Skönt.
Andy ringde och väkte mig vid tio det var väl dags och gå upp då antar jag.
Faktiskt ledig imorgon oxå, men givetvis ska det komma in svåra beställningar på dom lördagar man är ledig, typiskt men det är roligt ändå..
 Så imorn har jag en Musse Pig tårta till kl Tio.
En bil tårta och en fotbolls tårta..
Det får väl gå.

Ikväll blir de lugnt.
Andy ska ut i Kalmar med jobbet, så det blir nog en hel kväll framför TVn skulle jag tro.
Lite Idol och Fredag hela veckan och lite film på det så ska man nog kunna somna sen.

Imorn blir det den "månliga" lottöppningen på Bjurbäcksgatan.
Ska bli skoj.
Hoppas på stor vinst så det täcker vår skidresa i April det hade varit något det..




Kommentarer
Postat av: AK

Men Jojje då- har du missat att EFF har träning i B-hallen på torsdagkvällarna...:-)

2007-11-16 @ 21:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0