28 Maj

Precis kommit hem från träningen.. Eller jag var där och kikade lite.. Fortfarande skadad i min fot..
Pratade med "vår" läkare tejpar jag stenhårt så kan jag vara med på lördag.. Så de får väl bli så..

Hade annars en idé till nästa helg.. Linda ska ha 25 års fest på lördagen på öland hade varit skoj och festat lite då.. Men vi har tyvärr match på söndagen dagen efter (typ enda söndagen vi har en match på). Tänkte kanske att jag skulle varit skadad till dess och sen bli bra igen på måndagen.. Men så får man inte säga så klart men man kan ju inte låta bli och fundera..

Hade det här hänt för ett år sedan hade jag nog fortfarande lipat över att jag var skadad.. 
Kkänner inte riktigt så just nu..
Men det går väl upp och det går ner..
mycket ner nu..


Hade lott öppninng i lördags igen.. trevliga fester det..
Jag vann faktiskt i Buzz det var roligt.. Är ju inte känd för att vara särskillt allmän bildad..
Fick dock hoppa över Twister det tog emot lite..
Ante vann den här omgången han har två vinster nu inte bra..
Vann inte särskillt mycket pengar på lotterna heller.. typ 150 kr tro jag.. Men då ingick straffskatten..
En ny grej vi börjat med.. Vinner man inget för man böta tjugo kronor (blir lixom inga pengar annars).
Tror vi är i uppe i typ 500 kr nu.. räcker till Sthlm iaf..
Hem är en annan femma..
Vann faktiskt i trettioett också..

I söndags var det lugnt..
Tittade på FF matchen på TV hemma hos Peter & Karro..
Ingen vidare match moste jag säga..
Inte bra!

Är faktiskt ledig på lördag oxå härligt.. eller ja ledig och ledig, ner till Kristianstad och spela fotboll..
Vi har börjat med varannan helg nu rätt skönt.. så tråkigt och jobba lördagar.

Hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0