Erstavik

Jaha då var man skadad igen..
Sträckt mig igen.
Så jäkla tråkigt är det.
Men jag hoppas det är bra snart igen.
Det blev lite vila den här veckan.

Igår slog vi faktiskt till och gick på bio för första gången på väldigt länge.
Män som hatar kvinnor.
En väldigt bra film.
Men det var inte många veckor sen jag läste ut boken så man hade ju den i huvudet hela tiden.
Så lite grejer saknade man, men en väldigt bra och sevärd film.
När dom är ute på Hedebyön i filmen, så är dom i Erstavik i verkligheten.
I Erstavik bodde min farmor och farfar för länge sedan.
Så vi ska visst lekt otaliga timmar ute vid lusthuset där just Mikael Blomqvist lekte som barn.
Sen är även alla vi syskon döpta i kapellet i Erstavik som även det var med på filmen.
Men tyvärr fick jag inga flashback moments.
Möjligen att jag kände igen slottet där han bodde Vanger.
Men hade jag inte vetat något så hade jag antagligen inte kommit på det.



Fredag imorgon igen.
Härligt,
Jobbar även lördag, men man kan väl låtsas.
Imorgon kväll ska vi vara barnvakt åt Liam, det ska bli himla trevligt.
Kanske att det blir ett par stycken tacos, det är alltid gott.

Inne på tredje Stig Larsson boken nu spännande som tusan.

Tog ett tre timmars sova middag idag kanske lite onödigt.
Men skönt.

Ante har visat en spel sida för mig och nu är jag fast kan jag säga.
Tiden flyger iväg.
Ett litet ordspel på engelska



Dags för en välbehövlig dusch.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nähä lite uppdatering på det kanske...

2009-03-14 @ 17:08:43
Postat av: Anso

Glömde visst namnet...

2009-03-14 @ 17:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0