bättre sent än aldrig....

Dåligt med aktiviteter på den här sidan..
Har faktiskt inte riktigt haft tid att skriva så mycket under den här veckan.
haft lite och pyssla med, nog om det.

Varit ledig i helgen skönt som tusan.
Fredags kvällen spenderades mest i Johannes & Lindas bil.
Först var jag iaf på kalas i Lindås, Monica fyllde år så det blev lite mat där.
Ante var på Whiskeyprovning den här kvällen och snäll som man är lovade jag att jag skulle hämta honom i Färrjestaden på Öland.
Halv tio var det sagt att han skulle hem.
Så Linda och jag körde vid kvart i nio tiden, Johannes var också på whiskeyprovning.
Tjugo över nio befinner vi oss ungefär i Trekanten, då min allra käraste Andreas ringer och säger att dom kommit ungefär halvvägs.
Det kanske skulle ta upp till en timme till sa han då.
Suck suck och kanske att man blev en aning kort i tonen i telefeonen då.
La på och fick snabbt lite ångest, det var ju inte hans fel trots allt.
Så visst tänkte jag vi får väl stå där en halvtimme och prata lite så länge.
Vi parkerar utanför skansen i Färjestaden vid tjugo i tio.
Klockan 23:05 kommer de ut...
I en och en halv timme satt stackars Linda och jag snällt och väntade på våra kära pojkvänner som satt inne i värmen och drack whiskey.
Det mina vänner är kärlek!

I lördags blev det ett par fotbollsmatcher.
Först ut var Jifarna som vann enkelt med 5-1 har jag för mig.
Det blir inte dåliga i år.
Det blev det lite lunch på Nöjeshuset och lite fotboll på TVn.
Tröttnade ganska fort och körde ner till IP och kikade på vårat A-lag som mötte Asarum, 1-1 i den matchen.
Sen blev det tillbaka till Nöjeshuset där Ante med flera satt och kikade på ännu en match på TVn.

Den dagliga sovstunden hanns med på eftermiddagen.
En snabb sväng ut till Broakulla hann vi även med innan melodifestivalen satte igång.
Vi hade besök av familjen Fagerström/Svensson, mycket trevligt.
Tyckte faktiskt att det var många bra låtar.
Även vinnar låten var bra, kan kanske gå långt.


Idag har jag spelat C-lags match.
Vinst med 2-1.
Fruktansvärt segt och jobbigt var det och springa idag.
Har tränat lite dåligt i och med min skada jag haft, men det positiva var att jag inte kände något alls av den.
Matchen spelades på riktigt gräs, det var inte igår.
 
Har även hunnit med en sovstund idag med, det finns nog inget bättre än och få lägga kull sig på soffan ett par timmar på eftermiddagen.
Grymt skönt.


Ikväll blir det nog lite Zlatan på Tv.
Dags för lite parlamentet.


Kommentarer
Postat av: jojje

Ah ber om ursäkt för det martin. ni gör ju så många mål så man inte kan hålla reda på alla.

2009-03-16 @ 12:06:27
Postat av: AK

Hmmm...det beror på hur sent...:-)

2009-03-30 @ 14:55:53
Postat av: AK

..och nu är det en hel månad sen sist Jojje... hallå...det saknas nåt...:-(

2009-04-15 @ 22:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0