Jösses!

Jag och Ante var och skrev ett testamente på banken innan vi flyttade till huset.
Vi ville ha ett sådant.
Fick räkningen idag.

Tycker nog dom tog i lite väl mycket, eller är det bara jag?


Måndag igen...
Veckorna går fort nu.
Vi har ju vår lilla  lägenhet kvar borta på Järnvägsgatan, och den är ju då tyvärr inte tömd helt än.
Vi tänkte att de kan vi ju ta längre fram, de var ju inge bråttom..
Nu är de bara tio dagar kvar i Januari.
Så nu har man ju helgen räddad, skönt det..
Tur att vi har så många som är frivilliga att hjälpa till.

I eftermiddag ska jag o min kära sambo antagligen åka in till Awes i Nybro.
Ska se om vi inte kan hitta oss lite skridskor.
Vi var ute o gick på Er-sjön i lördags.
För första gången på ca 14 år blev  jag verkligen sugen på att åka skridskor.
Då får man passa på.
Är ju uppväxt ca tio meter ifrån en hockeyrink.
Har man en mamma som jobbade som en dagmamma
så hände de rätt så många gånger att man fick traska ner till rinken och
åka i ett gäng timmar på vinter halv året.
Har faktiskt ett förflutet som konståkerska.
Det kan man inte tro.
Det roligaste var att man fick åka till ABBA
 i KLÄNNING och utan HJÄLM,
på uppvisningen.
Det var stort.

Lite lunch o en film på det.




 


Kommentarer
Postat av: AK

Ser redan fram emot att se dig åka konståklning på ER-sjön i klänning o utan hjälm...förutsätter också att det blir paråkning med Ante o hasn nyslipade skrillor så lovar jag att ta med kameran...:-)

2009-01-19 @ 22:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0