Inbrottsvåg...

Jaha så var det måndag igen.
I lördags var det alla hjärtans dag.
Jobbade ett pass.
Vilket resulterade i  bland annat:

En monster tårta


Och en fiske tårta

Sen blev det ju också en del hjärtan tårta och bakelser med.
Trevlig dag det där.
Själv fick jag ett presentkort på Ur och guld av min kära pojkvän.
Han fick en hockey kväll av mig.

Visst är jag väl snäll?


Det blev även lite bowling med Martin och Nathalie på eftermiddagen.
Den här gången var det faktiskt kul.
Slog nästan mitt rekord, fick 129 har jag för mig, rekordet ligger på 132.

Sen var det dags för årets första lott öppning
 som var hemma hos Peter & Karro.
Vi vann ett par vinster så de börjar ju bra.
Men gått ihop sig, det har det aldrig gjort.
Men som dom säger, en dag händer det.


Igår kikade jag lite på Ante när han åkte skridskor.
Har tyvärr inga egna men är väldigt sugen på att köpa ett par.
Perfekt väder för utomhus aktiviteter har det varit nu dom senaste dagarna.
Tyvärr är fotbollsträningarna alldeles för sent på dagarna.
Hade varit riktigt skönt och träna när solen är framme.
Det var den inte igår kväll vid åtta hugget kan jag säga.
-12 grader. hua.
Hoppas på vår snart.
Sugen på lite matcher nu.


Jag fick faktiskt tillbaka mina biljett pengar från SJ.
Tack Anna för tipset!
Jag fick det i form av värde bevis.
Passar perfekt till Antes och min hockey resa till Malmö då vi tänkt åka tåg ner.
På hem vägen ska vi ha med Liam.
Hans mamma och pappa ska på bröllop, så då ställer givetvis Liams faddrar upp som barnvakt.
Ska bli himla trevligt.


Det har varit en inbrottsvåg i Emmaboda i helgen.
Och den slapp ju vi på fiket givetvis inte undan.
Tror inget av värde blivit stulet iaf.
Så tråkigt att dom inte kan låta bli andras saker.
Dom svinen!
Det värsta är att man inte blir upprörd längre.
Man har vant sig helt enkelt.
Det ät ju lite fel.


Min kära lilla syster ringde i lördags klockan 18 svensk tid.
Då var klockan 8 timmar frammåt alltså 02:00 i Australien.
Är man uppe vid 02 en lördags kväll, ja då är man väl lite på lyset.
Men det var väldigt kul och prata med dig Malin.
Fick kanske inte ut så mycket av samtalet, men vad gör det?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0