Uppladdning

Imorgon är det Nybro Open ska bli väldigt skoj.
Alltid roligt med turneringar.
Klockan 11 är det dags för första matchen så hoppas på mycket stöd på läktarna.
Lär väl antagligen inte vara fullsatt vid elva hugget en fredag förmiddag..
men man får väl hoppas.
Vet iaf att min stora syster med familj kommer hem ikväll så där har vi iaf en åskådare,
kanske två rentav.


Testade mina gamla bagar byxor jag köpte till gymnasiet härom dagen.
Det var alltså för 8 och ett halv år sedan (Hu vad gammal man är)
men grejen är att jag kan använda dom!
Det ni.
Nöjd!


Lyssnat på mina nya idoler Glasvegas  hela dagen.
Vilket bra band.
Dom dök upp från ingenstans.
Nu har jag hittat en sida som heter
vad heter låten.se
Hör man en bra låt på t ex TV reklamen och inte vet vad låten heter
 kan man hitta den där.
Har letat länge efter den här versionen av Over the rainbow, hittade den just.


Idag har jag lagat lasagne som jag ska ladda upp med till morgon dagen.
Dumt när man spelar innan lunch tid, man hinner ju inte äta någon riktig mat.
Får bli en tallrik gröt till frukost.


Hittade även den här låten från reklamen för cityakuten.

Precis haft Antes faster Anki på fika.
Trevligt.

Tack så mycket för den fina tavlan!


Kommentarer
Postat av: AK

FINAL!!!!! Bra uppladdat Jojje...o bra spelat ;-)

2009-02-07 @ 00:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0