Tandläkarskräck...

Sitter och inväntar kvällens träning i B-hallen.
Kanske inte den roligaste träning men säkert en av de nyttigaste.
Styrketräning har aldrig riktigt varit min grej.

Igår var det lite internmatch på träningen.
Söndagens internmatch blev ju inställd.
Det var väldigt svårt måste jag säga.
Man är inte riktigt van med alla ytor som det blir.
Man är ju van vid småspel så här på för säsongen.
Men man ska nog hinna vänja sig med stor plan oxå.


Min nya hobby är och läsa.
Det är möjligt att jag sagt det innan men de är riktigt skönt om man har en intressant bok.
Är inne på andra boken med Mikael Blomqvist och gänget.
Riktigt bra böcker, man kan inte lägga ifrån sig den.
Började läsa vid tre tiden i eftermiddags la inte ifrån mig boken förrän vid sex hugget.
Man blir fast.
Lite därför jag inte har haft tid och blogga så mycket.
Har iof inte hänt så mycket jag kan skriva om heller.

Skönt med helg ska det bli iaf.
Jobbat två lördagar i rad nu.
Man behöver två dagars vila för och ta igen sig lite.

Fick brev från tandläkaren idag, tid nästa vecka.
Jag avskyr tandläkaren kanske inte just tandläkaren i sig utan hela grejen.
Hua, rysningar...
och hål i plånboken...




Nehe dags och byta om..


Kommentarer
Postat av: AK

Jojje: Gör en deal med tandläkaren...låt han gå över gatan o hämta en gratissemla om dagen så får han fixa dina tänder för samma pris...;-)

2009-02-26 @ 20:29:39
Postat av: Monica

Jag har varit hos tandläkaren i dag,inga hål....hoppas att det går lika bra för dej.

2009-02-26 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0